M. Hoornstra

Veel keuze en goede service

Reactie Kötter Living:

Dankjewel voor je mooie review!

J.Nijzink

Super fijne winkel met deskundig en vriendelijk personeel!

Reactie Kötter Living:

Dankjewel voor je mooie review! :-)

Bartelink

Prima!!!

Reactie Kötter Living:

Dankjewel voor je review!

Kamphuis - Hanstede Monique

Prima! Vrijdag een vloerkleed van jullie ontvangen. De bezorger zag gelijk dat onze hoekbank ook niet goed zat/ stond. Dat heeft hij ook even veranderd.

Reactie Kötter Living:

Wat mooi om te horen Monique, leuk!! Dankjewel voor je review :-)

Alphons Vlierman

Deskundig, vriendelijk en komen afspraken na

Reactie Kötter Living:

Dankjewel voor je mooie review!

Frank

Top winkel met name bij de levering van het meubilair was het TOP

Reactie Kötter Living:

Mooi om te horen Frank :-)

Jager

Vorig jaar juni onze bank hier besteld, heel fijn geholpen in de winkel. Helaas vond ik de kleur niet mooi toen de bank eenmaal bij ons thuis stond.

Ik heb daarna gemaild met kotter...

Ik heb daarna gemaild met kotter living, waar ze ook wel mee wilden denken. Uiteindelijk hebben we ervoor gekozen om de bank te laten herstofferen, wederom een flinke uitgave van €1750,- en na prijsstijging nog hoger dan verwacht.

Wat ik belangrijk vond was dat de bank wel snel weer terug zou zijn, dit zou zo’n 4-5 weken duren. Helaas wachten wij nu, bijna 3 maand later, nog steeds op onze bank.

Ik heb daarom weer gemaild of er iets van coulance af kan, maar moet hier geen wonderen verwachten.

Al met al, veel te lang bezig geweest met het krijgen van deze bank en veel te veel betaald.

Stacy Pennings

Vriendelijke ontvangst in de winkel, goed geadviseerd, alleen per abuis verkeerde zithoogte van stoelen besteld, maar keurig gecorrigeerd!

Reactie Kötter Living:

Dankjewel voor je leuke review Stacy :-)

Marleen de Roos

Mooie winkel met mooie producten, fijn en deskundig personeel. Levertijd precies conform verwachtingen.

Reactie Kötter Living:

Dankjewel voor je mooie review Marleen, top!

Mirjam Hulst

Heel fijn bedrijf

Reactie Kötter Living:

Wat goed om te horen Mirjam! Dankjewel!