Edwin de Groot

Prettig

Reactie Kötter Living:

Dankjewel voor je review :-)

Kotter Living

Een zeer positieve ervaring, Prima op de hoogte gehouden van de leveringstijd. Product (tv-meubel) voldoet helemaal aan de verwachtingen. Het meubel werd op de plaats gezet en zelfs ongevraagd... Een zeer positieve ervaring, Prima op de hoogte gehouden van de leveringstijd. Product (tv-meubel) voldoet helemaal aan de verwachtingen. Het meubel werd op de plaats gezet en zelfs ongevraagd voorzien van meubelviltjes, dus al met al een goede ervaring.

Reactie Kötter Living:

Hartelijk dank voor jullie leuke review :-)

Carin Eertman

Wij hebben 2 jaar geleden een super mooie bank gekocht bij jullie. Toen waren wij ook al heel blij met de goede service Nu een dressoir gekocht wederom een goede service. Ik kom zeker nog vaker... Wij hebben 2 jaar geleden een super mooie bank gekocht bij jullie. Toen waren wij ook al heel blij met de goede service Nu een dressoir gekocht wederom een goede service. Ik kom zeker nog vaker winkelen bij jullie.

Wat een leuke review, dankjewel Carin :-D

M.B.Schuite

Prettige sfeer, leuke en vriendelijke hulp. Goede adviezen.

Reactie Kötter Living:

Dankjewel voor je leuke review :-)

Wemekamp

Zeer mooie showroom, ongedwongen sfeer. Goede adviezen.

Reactie Kötter Living:

Wat een leuke review, dankjewel!

Henri

Fijn geadviseerd in de winkel. Levering ging sneller dan aanvankelijk gedacht. De levering zelf ging mooi snel, bank op de plek gezet en troep mee genomen. Super!

Reactie Kötter Living:

Wat een leuke review Henri, dankjewel!

De vries

Goede adviezen gekregen, snelle levering

Reactie Kötter Living:

Dankjewel voor je snelle review, fijn!!

La Vie

Mooi en good zoas het heurt.

Reactie Kötter Living:

Dankjewel voor je mooie review :-D

Meijer, ter Brake

Zeer goeie service, snelle levering, kwaliteit

Reactie Kötter Living:

Dankjewel voor je leuke reactie!

Scholten

Sfeervolle winkel, ruime keuze en vriendelijk personeel.

Reactie Kötter Living:

Dankjewel voor je leuke review :-)