Yoshka

Ik ben heel blij met de service bij Tattoo No More. Andy werkt heel professioneel, is kundig en geeft goed advies. Ik heb na het laseren weinig tot geen klachten en de huid herstelt goed, zelfs met... Ik ben heel blij met de service bij Tattoo No More. Andy werkt heel professioneel, is kundig en geeft goed advies. Ik heb na het laseren weinig tot geen klachten en de huid herstelt goed, zelfs met mijn hele lichte huidtype. Het verschil is na een aantal behandelingen ook al echt duidelijk zichtbaar. Ik kan Tattoo No More echt aanbevelen!

Top service, professioneel, kundig

Reactie Tattoo no more:

Yoshka dank je wel voor deze mooie woorden, doet me echt goed!

Stephanie

Ik ben een jaar geleden voor het eerst bij Andy gekomen voor een verlittekende te diep gezette tattoo. Hij is nu bijna helemaal weg en als positieve bijkomstigheid is het littekenweefsel ook een... Ik ben een jaar geleden voor het eerst bij Andy gekomen voor een verlittekende te diep gezette tattoo. Hij is nu bijna helemaal weg en als positieve bijkomstigheid is het littekenweefsel ook een stuk minder. Helemaal blij!

Klantvriendelijk en effectief!

Reactie Tattoo no more:

Blij dat jij blij bent Stephanie!

Rodney

Toch spannend als hieraan begint, maar de betrokkenheid van Andy is top. Duidelijk uitleg van het proces en resultaat zoals verwacht. Daarnaast krijg ik altijd een appje tussen de behandelingen door... Toch spannend als hieraan begint, maar de betrokkenheid van Andy is top. Duidelijk uitleg van het proces en resultaat zoals verwacht. Daarnaast krijg ik altijd een appje tussen de behandelingen door om te controleren of alles goed gaat. Aanrader als je je tattoo mooi wilt verwijderen!

Geduld, duidelijke uitleg en resultaat!

Thanks Rodney! Fijn dat je zo tevreden bent...Groetjes Andy

Irene

Ben nu een jaar onder behandeling van een te diep gezette tattoo. Andy heeft alles goed uitgelegd over het verloop van de behandeling en het gaat super.

Je bent op je gemak, er wordt altijd nog navraag gedaan over je “herstel” dagen na de behandeling, goede uitleg voor de behandeling, geen napijn of gekke dingen. De zaak is schoon en netjes en Andy... Je bent op je gemak, er wordt altijd nog navraag gedaan over je “herstel” dagen na de behandeling, goede uitleg voor de behandeling, geen napijn of gekke dingen. De zaak is schoon en netjes en Andy is altijd even vriendelijk en gezellig! Top!

Reactie Tattoo no more:

Hoi Irene, het verwijderen kost inderdaad veel geduld en tijd.
Maar je bent straks ZO blij dat je de stap genomen hebt!

Loulou

Ik ben erg te spreken over Andy zijn betrokkenheid en service.
De behandelingen zijn vrijwel pijnloos en binnen 10 minuutjes gepiept.
Ik voel mij erg op mijn gemak en raad tattoo no more...
Ik ben erg te spreken over Andy zijn betrokkenheid en service.
De behandelingen zijn vrijwel pijnloos en binnen 10 minuutjes gepiept.
Ik voel mij erg op mijn gemak en raad tattoo no more bij iedereen aan die zijn tattoo wilt laten verwijderen door een kundige en precieze vakman.

Klantvriendelijkheid, kwaliteit en service een dikke 10!

Reactie Tattoo no more:

Dank je LouLou, doet me goed te lezen dat je je gemak voelt en zo tevreden bent met het verloop! Thanks....

Pam Westerhof

Ik was erg zenuwachtig voor mijn eerste afspraak maar Andy stelde me gelijk gerust. De behandeling werd van te voren goed uitgelegd en door de vlotte babbel van Andy had ik niet eens door dat ie al... Ik was erg zenuwachtig voor mijn eerste afspraak maar Andy stelde me gelijk gerust. De behandeling werd van te voren goed uitgelegd en door de vlotte babbel van Andy had ik niet eens door dat ie al begonnen was.
Daarbij geneest mijn tatoeage steeds naar behoren en heb ik nog maar een paar behandelingen te gaan.

Behandeling + klantvriendelijkheid

Reactie Tattoo no more:

Fijn te lezen dat je niet eens door had dat we al begonnen waren....Dan deed het geen pijn ;-) We gaan het helemaal mooi maken, groetjes en nogmaals dank

Robert

Zeer professionele begeleiding.

Topbegeleiding van Andy. Hij beschikt over het juiste apparaat om tatoeages te verwijderen (ik heb nu 3 behandelingen gehad en geen enkele last gehad), hij weet precies waar hij over praat en is... Topbegeleiding van Andy. Hij beschikt over het juiste apparaat om tatoeages te verwijderen (ik heb nu 3 behandelingen gehad en geen enkele last gehad), hij weet precies waar hij over praat en is super vriendelijk.

Thanks Robert!

Pooh

Andy is heel vriendelijk en verteld je alles wat je moet weten. Hij vraagt na de behandeling hoe het gaat. Tot nu toe goed, zichtbaar resultaat. Andy zorgt ervoor dat de behandeling minder pijnlijk... Andy is heel vriendelijk en verteld je alles wat je moet weten. Hij vraagt na de behandeling hoe het gaat. Tot nu toe goed, zichtbaar resultaat. Andy zorgt ervoor dat de behandeling minder pijnlijk is.

Klantvriendelijk en resultaat

Thanks Pooja!

RM

De service is uitstekend. Zeer duidelijke uitleg over wat je kan verwachten en hoe het hele proces in elkaar steekt. Een week na elke behandeling altijd een appje, met de vraag of alles goed gaat... De service is uitstekend. Zeer duidelijke uitleg over wat je kan verwachten en hoe het hele proces in elkaar steekt. Een week na elke behandeling altijd een appje, met de vraag of alles goed gaat met de tattoo, zeer netjes! Blijven smeren zoals verteld wordt en je lichaamsdeel ziet er weer uit alsof er nooit een tattoo is geweest, bedankt!

Professioneel en eerlijk. Top kwaliteit werk!

Reactie Tattoo no more:

Jij reuze bedankt voor je attente review! Doet me goed...

Joëlle

Superveel pijn doet het niet, het is net of je tegen een brandnetel bent gelopen, maar dan iets langer. De pijn valt dus echt mee en de resultaten al na 1 keer zichtbaar. Bij de één duurt het langer... Superveel pijn doet het niet, het is net of je tegen een brandnetel bent gelopen, maar dan iets langer. De pijn valt dus echt mee en de resultaten al na 1 keer zichtbaar. Bij de één duurt het langer dan bij de ander voor de tattoo weg is, maar dat ligt aan de tattoo en niet aan de kunde van Andy.

Zeer vriendelijk en laat je goed op je gemak voelen.