Prijzen
8.2/10
Bezorgsnelheid

eekman

Snelle bezorging prijs kwaliteit prima

MagMos

Professioneel bedrijf

Particulier

Lang verhaal kort. Na schade van de doos met wijn veroorzaakt door Postnl. contact gezocht met een medewerker van dit bedrijf. Keurig te woord gestaan en de zaak is zeer naar tevredenheid... Lang verhaal kort. Na schade van de doos met wijn veroorzaakt door Postnl. contact gezocht met een medewerker van dit bedrijf. Keurig te woord gestaan en de zaak is zeer naar tevredenheid afgehandeld. Top service.

A.M.J. van der Meer

Zoals de naam al zegt: perfect!

J.Penninger

De levering van de bestelde wijn laat op zich wachten, eerst omdat later geleverd werd door koningsdag en omdat onze bestelling wéér retour moest vanwege breuk. Helaas te laat voor ons feestje.

Reactie Perfectewijn.nl:

Wat vervelend dat u de bezorging als niet prettig ervaart. Koningsdag is een nationale feestdag waardoor er geen pakketbezorging van PostNL is geweest en de levering inderdaad is uitgesteld. Helaas... Wat vervelend dat u de bezorging als niet prettig ervaart. Koningsdag is een nationale feestdag waardoor er geen pakketbezorging van PostNL is geweest en de levering inderdaad is uitgesteld. Helaas heeft uw pakket ook nog schade opgelopen. Zoals ook vanochtend telefonisch besproken komt het pakket vandaag bij ons retour waarna wij de schade zullen opmaken en een nieuw pakket gaan verzenden. Hierover ontvangt u ook nog verdere berichtgeving.

Dirksen

Had wat problemen met post.nl
Werd snel opgelost dikke pluim