Kwaliteit van aankoop of reparatie
Service / After sales

Jannine Kamman

Ik had een nieuwe fiets nodig. Wat ben ik blij dat ik bij Jansen2wielers ben geweest. Het personeel nam alle tijd om te onderzoeken wat voor fiets ik nodig had, aangezien ik Long Covid heb. Voor de... Ik had een nieuwe fiets nodig. Wat ben ik blij dat ik bij Jansen2wielers ben geweest. Het personeel nam alle tijd om te onderzoeken wat voor fiets ik nodig had, aangezien ik Long Covid heb. Voor de vakantie kreeg ik alvast een elektrische leenfiets mee.
Na de vakantie kon ik diverse fietsen met verschillende soorten aandrijving uitproberen. Weer kreeg ik tijdelijk een andere tweedehands elektrische fiets mee.
Deze beviel zo goed dat we tot aankoop over gingen. De fiets werd helemaal als nieuw opgeknapt. Echt schitterend! Wat rijd ik met veel plezier op mijn e-bike!
Wat ben ik enthousiast over deze winkel, het personeel, het aanbod, hun kundigheid, vriendelijkheid en de sfeer die er heerst. Helemaal top! Ik raad iedereen aan om voor een nieuwe of tweedehands fiets naar Jansen2wielers te gaan!

Jannine Kamman

Kundigheid, vriendelijkheid, groot aanbod, mooie winkel

BV

Goede service en correct geholpen

Klantvriendelijk

Tot nu toe niet

Sigling

Wat een fantastische service biedt dit bedrijf. Mijn flyer occasion was binnen de garantie tijd stuk, de fiets werd gehaald en gebracht (A'dam!) Toen die gerepareerd was. Er zit een nieuwe display... Wat een fantastische service biedt dit bedrijf. Mijn flyer occasion was binnen de garantie tijd stuk, de fiets werd gehaald en gebracht (A'dam!) Toen die gerepareerd was. Er zit een nieuwe display op, de kosten daarvan hebben zij voor hun rekening genomen. Ik wil iedereen aanraden hier hun e-bike aan te schaffen. Ze nemen alle tijd, je mag alles uitproberen. Totdat je helemaal tevreden bent met je keuze. Dit is echter klasse zoals je het zelden nog ziet.

Zie boven

Ik zou niet weten

Frank William

Fijne vent die Jeroen en zijn collega ook. Ik heb ze leren kennen als eerlijke, betrouwbare en integere verkopers. Ze zijn klantvriendelijk en gewoon fijne mensen.

Eerlijk. Betrouwbaar. Integer. Prijs-kwaliteit is super

Jullie zijn al aan de top dus vasthouden die positie

Kinderdijk

Een prima service van deze firma en uitstekend geholpen met een 2e hands fiets, is keurig gerepareerd in de afgegeven garantieperiode.

After sales service en vriendelijkheid werknemers

Johan van Boxtel

Zeer goed geholpen door professioneel personeel, bij aanschaf van een dames/heren Riese Muller ebike

Verkoopt alleen maar kwaliteit fietsen

Janine

Goede prijs kwaliteit verhouding. Heel vriendelijk.

Heeft de fiets voor mij gereserveerd zodat ik de fiets na 2 dagen kon ophalen. Heel fijn!

Geen verbeterpunt

F.R.Schuring

Zeer goede ervaring

Snelle service vriendelijk personeel.!!

Nog geen.

Jcleeuwis

Lossen problemen zeer goed op

Service

Fam Gb van Manen

Een Top bedrijf altijd alles goed geregeld !

Afspraken nakomen en een goede service ?

Geen verbeterpunten