Edwin Krowinkel

Frans is erg betrokken bij het overzetten van film naar digitale bestanden. Hij legt in een eerste gesprek duidelijk uit wat er gaat gebeuren en wat de kosten zijn. Een eerste bestand werd... Frans is erg betrokken bij het overzetten van film naar digitale bestanden. Hij legt in een eerste gesprek duidelijk uit wat er gaat gebeuren en wat de kosten zijn. Een eerste bestand werd opgestuurd om de verschillende kwaliteitsopties te kunnen afwegen.

Duidelijk technisch verhaal, benaderbaar, vriendelijk.

Sandra

Voor de tweede keer hier geweest voor het laten overzetten van video banden naar digitaal en wederom een zeer goede ervaring. Service gericht, professioneel, goede prijs/kwaliteit en snelle levering.

Service gericht, professioneel, goede prijs/kwaliteit en snelle levering.

Van der vlies

De service was persoonlijk, progessioneel, vriendelijk en efficient. Ze bieden verschillende digitaliseringsdiensten aan en gaan zeer klantgericht te werk.

Fam: Van Den Bergh

Goede service

Bais

Voortreffelijk. Snel werk. Integer.

Had oude 8-mm familiefilmpjes, 70 jaar oud, nu in nalatenschap boven water. Nooit gezien! Filmoverzetten heeft alles rücksichtslos gedigitaliseerd, ook de stukken van slechte kwaliteit, precies wat... Had oude 8-mm familiefilmpjes, 70 jaar oud, nu in nalatenschap boven water. Nooit gezien! Filmoverzetten heeft alles rücksichtslos gedigitaliseerd, ook de stukken van slechte kwaliteit, precies wat ik hoopte! Goed werk! 20 minuten aan film kostte €62 , prima.

Corinne Budé

Heel vriendelijk geholpen en advies gekregen. Snelle service, films zijn top, helemaal tevreden!

Vriendelijk, behulpzaam, snel, goede kwaliteit

Dien Boone

Zeer positief, persoonlijke benadering, correct, klantvriendelijk en vakkundig. Het resultaat was bovendien verwachting.

Kwaliteit-correct- communicatief sterk

Joan Oster

Vriendelijke benadering en goede uitleg

Vlug contact en snelle service

Jan Comans

Ik had een hoop dias en super 8 filmpjes die gedigitaliseerd moesten worden. Ondanks de grote hoeveelheid kreeg ik snel alle materiaal aangeleverd. Ook precies in de volgorde die ik gevraagd had. Ik had een hoop dias en super 8 filmpjes die gedigitaliseerd moesten worden. Ondanks de grote hoeveelheid kreeg ik snel alle materiaal aangeleverd. Ook precies in de volgorde die ik gevraagd had.
De hele familie is super blij met het resultaat!

A van Ommen

Professioneel en snel

Goed overleg en snelle levering