Ans

Mooie reis gehad, maar hotel Crocus, viel heel erg tegen.
Het ontbijt was heel gewoon en het diner zeer slecht.

8 dagen Normandië

Marry van Dijk

Prachtige reis ,fijne rustige goede chauffeur Gievat ,heel veel verteld over het land,en veel tussenstops en we hadden prachtig weer ..Hotels prima..

8 daagse zwitserland met 3 treinreizen

Linny

In januari naar Brig (Zwitserland) geweest hele leuke reisleider/ chauffeur Rene rijd al ruim 15 jaar op zwitserland heel veel gezien en veel vrije tijd ..het hoogtepunt wat toch wel met de... In januari naar Brig (Zwitserland) geweest hele leuke reisleider/ chauffeur Rene rijd al ruim 15 jaar op zwitserland heel veel gezien en veel vrije tijd ..het hoogtepunt wat toch wel met de grohnergrad naar de Matterhorn .. in 1 woord een fantstische reis

Wintersfeer reis Zwitserland met de 3 treinen

Grootenboer

Dit was telleurstellend de dagen waren omgewisseld waardoor wij op zaterdag naar Keulen moesten daar werden wij na lang wachten in stadsbussen gepropt om naar de markt te gaan ook om terug... Dit was telleurstellend de dagen waren omgewisseld waardoor wij op zaterdag naar Keulen moesten daar werden wij na lang wachten in stadsbussen gepropt om naar de markt te gaan ook om terug te gaan waardoor wij maar kort op de markt waren het hotel was ook omgeboekt waar wij een heel slecht diner kregen absuliet niet het geld waard jammer

Kerstreis Keulen/ dusseldorf

RP Jansen

Geweldige reis met humoristische chauffeur Rob en allesweter.
Mooi weer en veel sneeuw .
Kon niet beter top
Leuk gezelschap

8 dagen wintersfeer Zwitserse Alpen met bus en trein
2 -9 December 2023

Effeweg.nl

Een reis die al mijn verwachtingen had overtroffen. De gevarieerde ervaringen, van kunst en geschiedenis tot de charme van de badplaatsen, maakten deze vijfdaagse reis tot een onvergetelijke... Een reis die al mijn verwachtingen had overtroffen. De gevarieerde ervaringen, van kunst en geschiedenis tot de charme van de badplaatsen, maakten deze vijfdaagse reis tot een onvergetelijke belevenis.
Het afscheid van Normandië was gevuld met een mengeling van tevredenheid en nostalgie. De herinneringen aan de bloeiende tuinen van Monet, de betovering van Parijs, en de serene schoonheid van de kustplaatsen zullen altijd levendig blijven. Deze reis naar Normandië was niet alleen een ontdekkingstocht door de geschiedenis en cultuur, maar ook een reis naar de essentie van schoonheid en verwondering.

Excursiereis Rouen, Normandie, parijs

Marga

Een heel leuke reis, prima hotel in Stadtkyll , goed eten , mooie kamer en een gezellige chauffeur! Maar diep teleurgesteld omdat de kerstmarkt in Monchau niet doorging wegens dodenherdenking in... Een heel leuke reis, prima hotel in Stadtkyll , goed eten , mooie kamer en een gezellige chauffeur! Maar diep teleurgesteld omdat de kerstmarkt in Monchau niet doorging wegens dodenherdenking in Duitsland ! Daarvoor had ik deze reis juist geboekt! Hadden ze moeten weten . Valkenburg daarvoor in de plaats was niet de bedoeling ! Volgend jaar nieuwe kans !

3 dagen kerstmarkten in Aken, Keulen en Monchau

Nel B

Vreselijk hotel

8 dagen italiaanse bloemenriviera

Ilonca

Bij de opstapplaats even gedoe met de koffers, maar op de terugweg heeft Wouter (chauffeur) het in 1 keer goed voor elkaar gekregen. Tetrix gespeelt in zijn vrije dagen?? 😅 alles was goed geregeld!... Bij de opstapplaats even gedoe met de koffers, maar op de terugweg heeft Wouter (chauffeur) het in 1 keer goed voor elkaar gekregen. Tetrix gespeelt in zijn vrije dagen?? 😅 alles was goed geregeld! Echt geen klachten. Als er iets was qua bus regelde hij het meteen. Topper!

4 dagen Disneyland

Y.Lussenburg

Kerstreis België. Enthousiast kijk ik vast uit naar onze kerstmarkt reis 1 tm 3 december 1e dag gaan we naar kerstmarkt Gent...2e dag kerstmarkt Brugge en 3e dag kerstmarkt Antwerpen.
Maar na...
Maar na wat voorbereiding en Google zie ik tot mijn verbazing dat er dat weekend geen kerstmarkt is in Gent en Antwerpen..waarna ik Effeweg bel om het na,te vragen. Klopt zegt de dame..maar Antwerpen is vervangen door Brussel...huh? Gent helaas daar moet u maar een dagje zien wat u gaat doen..huh? Geen bericht gehad van ff weg over de mail, dat dit de planning wordt. Geen compensatie te bespreken en de volgende data zitten vol. Ook annuleren te laat..krijg de kosten een paar dagen ervoor niet vergoed. Na nog wat?? Waarom ze dit niet checken wanneer ze zijn....alleen een sorry en wens u toch een prettige reis...na afloop van dit weekend kunt u een klacht sturen naar de klantenservice 🤔🫤😡 dat wordt dus een busreis waar de medepassagiers niet weten dat het een andere kerstmarkten reis wordt dan gepland. En voor betaald. Effe weg/Bolderman is dit jullie manier om uw reizigers te behandelen? Wordt vervolgd...na dit a.s. weekend zullen meer personen dit niet accepteren

Welke reis heeft u gemaakt?

Kerstmarkt reis België 1 tm 3 december 2023...vermeld in brochure Gent, Brugge en Antwerpen