Jeroen Turenhout

In tegen stelling tot andere zwemscholen waar we ervaring mee hebben is de persoonlijke aanpak en het zwemmen in hele kleine groepen heel erg fijn. De eigenaren zijn zeer betrokken alles is schoon... In tegen stelling tot andere zwemscholen waar we ervaring mee hebben is de persoonlijke aanpak en het zwemmen in hele kleine groepen heel erg fijn. De eigenaren zijn zeer betrokken alles is schoon en de informatie voorziening erg goed. Waar zwemmen voorheen (andere kind) een stressvolle bezigheid was is het nu heerlijk om even te ontspannen met een kopje koffie.

Familie Flohil

Korte lijntjes, kundig personeel, schone omgeving, overzichtelijke ruimtes, altijd mee kunnen kijken met de zwemles (door een raam) en zwemles op eigen niveau.

Wat ons betreft niks...

Wat ons betreft niks anders meer voor onze kinderen dan Zwemcollege Lisse!!!

Sandra van der Plasse

Wij vinden het een goede zwemschool. Door de kleine groepjes en de persoonlijje aandacht heeft onze dochter een mooi resultaat behaald van 6 diploma's. Bij een standaard systeem zou ze op de... Wij vinden het een goede zwemschool. Door de kleine groepjes en de persoonlijje aandacht heeft onze dochter een mooi resultaat behaald van 6 diploma's. Bij een standaard systeem zou ze op de achtergrond blijven en ongezien les volgen en minder snel vooruit komen. Hier word ze actief betrokken in het zwemproces, ze word gezien en ze kan zich op haar eigen niveau en in haar eigen tempo ontwikkelen. Ze blijven in hetzelfde groepje zolang ze les hebben en dat geeft veiligheid en vertrouwen. En als ze er aan toe is krijgt ze een nieuwe uitdaging aangeboden. Onbewust krijgt ze nieuwe dingen aangeboden, ontwikkeld zij zich en blijft het leuk. Les op maat met veel geduld en vertrouwen. Ik heb mijn kind en anderen zien groeien en angsten overwinnen. Mooi om te zien.
Doordat ze in haar waarde werd gelaten voelde zij een gemak. Alles bij elkaar was ze gemotiveerd om te leren en vastbesloten alle diploma's te halen en nieuwsgierig om de workshops te gaan volgen terwijl ze nieuwe dingen heel spannend vind. Ze heeft haar plezier in zwemnen ontwikkeld en keren door te zetten. Dank je wel.

Een fantastisch bedrijf