Lisette en Vincent van der Aart

Erg fijne lessen in kleine groepen waar veel aandacht is voor elk kind, ieder kind is uniek en daar wordt goed naar gekeken.

Tessa

Ik zou zeggen.. stop met zoeken! Je vind geen beter zwembad dan dit. Hele lieve juffen en meester, die je kind echt netjes en goed leren zwemmen. Dit doen zij met een engelen geduld en zichtbaar... Ik zou zeggen.. stop met zoeken! Je vind geen beter zwembad dan dit. Hele lieve juffen en meester, die je kind echt netjes en goed leren zwemmen. Dit doen zij met een engelen geduld en zichtbaar plezier!
Mijn kinderen kunnen tegelijk zwemmen omdat er verschillende niveaus door elkaar zwemmen. Dit werkt erg goed en elke kind krijgt de aandacht die hij of zij nodig heeft.
Het is er lekker warm, dus de kinderen hebben het niet koud tijdens het zwemmen of het wachten op de kant om te gaan duiken of iets dergelijks.
Kortom een veilige plek om je kind met een gerust te laten zwemmen.

Sanne de Wit

Fijn kleinschalig met per kind een eigen aanpak!

Heel prettig, kleine groepjes. Ons kind maakt enorme sprongen in korte tijd.

Hartelijk, vriendelijk, persoonlijke aandacht

Linda

Super fijne zwemschool. Persoonlijke aandacht en veel geduld met de kinderen. Ze leren technisch heel goed zwemmen en halen met plezier hun diploma.

Monique van der Ark

Geweldig fijn! Absoluut top communicatie, staan altijd klaar om mee te denken. Wij zijn erg blij bij het zwemcollege terecht te zijn gekomen.

J. Mentink

Fijne zwemschool, aandacht voor de kids en goeie sfeer

Nijhuis

Fijne zwemschool een ondanks dat de lessen duurder zijn, leren kinderen echt beter en sneller zwemmen! De school staat ook open voor kinderen met een beperking en spelen hier fantastisch op in.... Fijne zwemschool een ondanks dat de lessen duurder zijn, leren kinderen echt beter en sneller zwemmen! De school staat ook open voor kinderen met een beperking en spelen hier fantastisch op in. Fijne, positieve communicatie!

Annette

100% aanrader