ZO

Elise

Netjes en snel verzonden. Tevreden met de producten, snel en schoon. Verzenddoos is gelijk voor lege verpakkingen terug te sturen voor recycling.

Anita de Groot

Ik gebruik nu bijna alle schoonmaakproducten van ZO. Onlangs nog de vloersisser aangeschaft. Die is echt fantastisch, zo makkelijk in gebruik, duurzaam en ruikt heerlijk. Dat laatste geldt trouwens... Ik gebruik nu bijna alle schoonmaakproducten van ZO. Onlangs nog de vloersisser aangeschaft. Die is echt fantastisch, zo makkelijk in gebruik, duurzaam en ruikt heerlijk. Dat laatste geldt trouwens voor alle ZO producten. Schoonmaken is bijna een feestje!

J M Swart

Ik ben zo blij met dit concept, geen vervoer van onnodig water, en dankzij het totaal pakket van zeep doek en spuitfacon zo handig.

Jeannette Roos

Topkwaliteit en supergoede service

Fia Martignoni

Positief en snelle levering

Mirjam

Alleen maar goede ervaringen met het bedrijf ZO,
Nu zelfs de verhuis box voor mijn zoon besteld.
Altijd fijne producten en snelle service.
Helemaal blij mee.

Cathrienke Brandt

Zo is heel fijn. Alles schoon krijgen met een natuurlijk product, dat is toch een droom van iedereen die zich zorgen maakt over het milieu .

Lotte van Rij

Vriendelijke service en de producten zijn heel erg fijn. Schoonmaken is oprecht minder een geworden. De keuken wordt nu standaard na het keuken goed schoongemaakt in plaats van alleen even een nat... Vriendelijke service en de producten zijn heel erg fijn. Schoonmaken is oprecht minder een geworden. De keuken wordt nu standaard na het keuken goed schoongemaakt in plaats van alleen even een nat lapje er overheen. En de vloer dweilen is zo gemakkelijk geworden dat ik het kan doen met een baby in mijn andere arm.