Natascha

Rianne was geweldig. Goed bereikbaar, zelfs in de avond en het weekend. Ze was heel duidelijk. Soms wat chaotisch, maar wel heel prettig in de omgang.

S Janki

Zij is goed en probeert met en voor beide partijen mee te denken

Rick Barnhoorn

Erg snel met reacties, vriendelijk voorkomen. En soms iets chaotisch met aangeleverde documenten. Maar al met al erg goed geregeld.

Gerda van Klinken

Door haar is dit traject gemoedelijk verlopen

André Gerritsma

Heeft geduld en een luisterend oor voor de problemen die in een scheiding voor komen en geeft goede raad

Olaf Tolen

Redelijk maar nog wel het een en ander voor verbetering vatbaar.

Rayon Kosoredjo

Rianne is een zeer behulpzame, meedenkende en objectieve bemiddelaar. Dat geeft vertrouwen.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Beste Rayon,

Bedankt voor je fijne review, dat waarderen we zeer! We zullen het compliment doorgeven aan de betreffende collega.

Hartelijke groet,
Zorgeloosch

Natasja Langenberg

Ik vond het fijn dat er duidelijkheid was van wat kan wel en wat kan niet. Dat dit verteld werd. Voor beide kanten

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Beste Natasja,
Bedankt voor je fijne review, dat waarderen we zeer! We zullen het compliment doorgeven aan onze collega's.
Hartelijke groet,
Zorgeloosch

Ada van Staden

Ze regelt de zaken goed en is altijd bereid als ik het niet begrijp het nogmaals uit te leggen

Onno van Staden

Rianne en Karin, maar ook de binnendienst hebben ons goed geholpen door het proces heen. We kregen altijd snel een reactie met feedback.