Danielle Booij

Eindeloos geduldig, vriendelijk, fijn inlevingsvermogen, rustig, duidelijke uitleg, snel bereikbaar, passend bij onze situatie.

Peter Keereweer

Zeer deskundig geholpen waarbij goed naar onze wensen werd geluisterd. De snelheid van handelen was hoog en zeer welkom.

Bauwina Kamstra

Helen is vriendelijk en professioneel. Bewaart het overzicht en geeft duidelijk alle te verwachten stappen in het hele proces aan.

Beste Bauwina,

Bedankt voor je fijne review, dat waarderen we zeer! We zullen het compliment doorgeven aan de betreffende collega.

Zorgeloosscheiden

Heel behulpzaam elke vraag die ik stelde werd met genoeg informatie beantwoord . Het hele traject is goed verlopen ben Shabnam heel erg dankbaar . Met alles wat ze voor mij heeft gedaan . Ik dacht... Heel behulpzaam elke vraag die ik stelde werd met genoeg informatie beantwoord . Het hele traject is goed verlopen ben Shabnam heel erg dankbaar . Met alles wat ze voor mij heeft gedaan . Ik dacht dat alles moeilijk zou gaan maar is heel vlot en snel gegaan.

Beste,

Alie Terpstra

Goed geholpen, sommige dingen hadden wat beter uitgelegd kunnen worden.

Beste Alie,

Arjan Heeder

Vertelt met zn zwijgplicht toch dingen over andere klanten, berekening kan niet kloppen, papierwerk bevat alsnog fouten en bemiddelem? Wij moesten het zelf doen...