Tom Beljaars

Marielle begeleid op een rustige en ontspannen manier waardoor we met zijn drieen tot een gezamenlijke afspraak zijn kunnen komen!

Jana Janssen

Prettige begeleiding en zeer tevreden over de afronding

John Donners

Mariëlle Smeets-Vermarien heeft ons op een zeer professionele manier benaderd zonder het menselijk "leed" uit het oog te verliezen. We zijn haar hier heel dankbaar voor.

Boukje Smeets

De bemiddelaar Marielle heeft ons uitstekend geholpen. Ze had een luisterend oor waar dit nodig was maar was ook zakelijk en to the point. Wij hebben haar hulp als heel prettig ervaren!!

Zorgeloosch

Luisterd aandachtig en helpt je goed door het hele traject heen.

Roger

Goede begeleiding tijden het gehele traject en wordt goed naar alle belangen geluisterd.

R. Janssen

Marielle heeft zich ruim de tijd genomen om ons te helpen

Kevin Vinken

Zondermeer betrokken, objectief en oplossingsgericht, maar fnancieel niet voldoende onderlegt en vooral niet nauwkeurig genoeg.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Beste Kevin,
Bedankt voor jouw feedback.
Vervelend dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Dat vinden we erg jammer. We zullen jouw feedback intern bespreken.
Kun je,...
Beste Kevin,
Bedankt voor jouw feedback.
Kun je, indien je dat nog niet gedaan hebt, jouw onvrede delen via ons mailadres klanten@zorgeloosch.nl of telefonisch via 088 1661 553?
Hartelijke groet,
Zorgeloosch

Helmi van Nuil

Ze liet meteen weten dat er geen vaste afspraken zijn ten aanzien van het aantal gesprekken. Wat nodig is, is nodig.