Mark Vos

Zeer positief, er was een bestelling niet aangekomen bij me, contact gelegd en gelijk een nieuwe opgestuurd! Meer kan je niet verwachten.

Helma Hofkes

Prima ervaring

thijs van giessen

Goede ervaring

G.V.

Alles naar wens, behalve de levering door PostNL

LC R

Makkelijk te bestellen. Artikel wordt duidelijk beschreven. Redelijk snelle bezorging. Komt betrouwbaar over

Martijn van Rooijen

Goede service, snelle levering

t massop

Snelle levering. Snelle reactie via mail bij vraag over retourzending.
Snelle levering. Snelle reactie via mail bij vraag over retourzending.
Website kan beter. Productien niet erg helder beschreven. In mijn geval kralenkoord voor rolgordijn was doorsnede kraal onjuist waardoor retour moet. (nog niet terug gestuurd).

Jurgen

Waar door anderen mijn artikel uit 2 delen bestaat staat deze bij Zonweringtekoop als 1 artikel op de foto's. Bij levering kreeg ik echter maar 1 van de 2 delen. Na dit kenbaar gemaakt te hebben... Waar door anderen mijn artikel uit 2 delen bestaat staat deze bij Zonweringtekoop als 1 artikel op de foto's. Bij levering kreeg ik echter maar 1 van de 2 delen. Na dit kenbaar gemaakt te hebben werd er zonder verdere vragen of opmerkingen simpelweg het andere onderdeel opgestuurd. Fouten kan iedereen maken, het gaat er om hoe je dit oplost.

erik Nieuwenhuis

Zeer snelle levering