Marcel Ridder

Niet volledig product in 1 keer afgestuurd.

Danny De Ronne

Zeer goed

Frans Doevelaar Doevelaar Diensten

Slecht

Albert Koenders

Slecht, materiaal wordt niet geleverd. 3 simpele beugels voor een markies zit ik al 2 weken op te wachten. Ander bedrijf binnen 2 dagen geleverd. Telefonisch niet te bereiken, na paar dagen antwoord... Slecht, materiaal wordt niet geleverd. 3 simpele beugels voor een markies zit ik al 2 weken op te wachten. Ander bedrijf binnen 2 dagen geleverd. Telefonisch niet te bereiken, na paar dagen antwoord via mail dat postnl het probleem is. Vraag het mij af.......

FM-Janwierhof Medewerker

Hans sevinga

Na bestelling niet meer te bereiken. Zowel telefonisch als via de mail

Rob Jonker

Prima ervaring en snelle levering

Florien Bos

In de basis oke. Klantenservice niet enthousiast over. Ik had opmerkingen geplaatst bij de bestelling. Nooit wat over gehoord. Dit had ik geschreven:
Opmerking, vraag of uw referentie
De...
Opmerking, vraag of uw referentie
De tekst op de website komt niet overeen met de plaatjes:
- "bediening metaal" in de tekst, terwijl de foto's alleen met kunststof uitvoering zijn
- "met metalen beugels" in de tekst, maar ik zie er geen voorbeeld van op de foto's helaas
- "standaard geleverd met 1,50m ketting" in de tekst, maar er wordt toch een meerprijs van 1,95 euro gerekend; blijkbaar is de 1,00 m ketting standaard
- " Met metalen steuntjes, voor vervangen van defect systeem.Ook leverbaar met kunststof steuntje, zie keuzemenu." Er is geen keuzemenu beschikbaar voor deze 2 opties. Er is enkel een keuzemenu voor de ketting van metaal of plastic.

Kortom, niet heel duidelijk. Maar goed, ik ga ervan uit dat ik nu een metalen rolgordijnbediening bestel, met metalen steuntjes en metalen beugels, en een metalen ketting. Doorsnee 25 mm.
Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik het graag, want dan is het niet degene die ik nodig heb. Alvast bedankt!