Wim Terburg

Reactie Zonwering onderdelen:

Hartelijk dank voor uw positieve review!

jan schroën

Prima kwaliteit en snelle levering.

Cornelis de Bruijn

peter lely

Goede en snelle levering en makkelijk met achteraf betaling top

Jan Vermeij

Snel, en prima geleverd

Henk Schipperen

Dit bedrijf heeft mij goed geholpen. Wisten precies wat ik nodig had voor mijn zonnescherm.

Ton Hendriks

Gerenommeerd bedrijf niets op aan te merken

jan

Bestelde zonweringonderdelen aren niet op voorraad(stond niet vermeld). Maakte me een beetje zorgen gelet op de reviews maar na een week alsnog bezorgd.

Beste jan,
Beste jan,
Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Door de levertijden kan het inderdaad onverhoopt soms langer duren voor we de producten kunnen leveren. Een goede service bieden staat bij ons hoog in het vaandel, we zijn blij dat u de producten hebt mogen ontvangen.
Multilogo Stores

rob verwer

Zwak materiaal, gemaild, correct antwoord maar voel me toch niet gehoord. Het onderdeel is dermate zwak dat het niet bestand is tegen normaal gebruik

beste Rob Verwer,
beste Rob Verwer,
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend te moeten vernemen dat u zich niet gehoord voelt door ons. Indien wij iets voor u kunnen betekenen dan horen we dit graag. We kijken altijd met u mee voor een passende oplossing.
Multilogo Stores

Aldert Van Der Broek

Makkelijk artikel te bestellen. Aflevering van het artikel goed begeleid en conform gestelde termijn in de bus. Wat wil je nog meer.