Inmiddels twee maal een order geplaatst waarbij de eerste order inmiddels is uitgeleverd. Dit naar volle tevredenheid. Gedurende het gehele proces snel, netjes en klantvriendelijk op de hoogte... Inmiddels twee maal een order geplaatst waarbij de eerste order inmiddels is uitgeleverd. Dit naar volle tevredenheid. Gedurende het gehele proces snel, netjes en klantvriendelijk op de hoogte gehouden van de vorderingen en daarnaast snel kunnen schakelen over de drukproef.

Klantvriendelijk en een snelle reactietijd

We zijn zeer tevreden met onze piccolo`s.

Inja

Goede email contact.
snelle reactie / snelle levering en keurig verpakt.

Goede communicatie!

Gemeente Borger-Odoorn

Zeer goede ervaringen met Zintuig!

Goede service, goede communicatie en hele goede advisering

Mario Riemens (Partydrink)

Snelle levering, goede kwaliteit, vriendelijk personeel

Bedrukte Dopper Waterflessen zijn van goede kwaliteit evenals de opdruk en snel geleverd

Reactie Zintuig.nl:

Beste mijnheer Riemens, wat fijn dat u tevreden bent! Dat is altijd fijn te weten. Echter jammer van uw opmerking over de dopper-prijs. Dat verdient een uitleg die ik u uiteraard graag geef. Neemt u... Beste mijnheer Riemens, wat fijn dat u tevreden bent! Dat is altijd fijn te weten. Echter jammer van uw opmerking over de dopper-prijs. Dat verdient een uitleg die ik u uiteraard graag geef. Neemt u even contact met ons op? Wellicht is er sprake van een appels-peren vergelijking. Vriendelijke groet. Steph Weigert directeur Zintuig BV Tel. 035-6956000

The Blue World

Zeer goede service. Uitstekende communicatie. Dank jewel voor de mooie pennen jasper!

Zeer goede service. Uitstekende communicatie.

Joyce

Na wat googelen kwam ik op de site terecht. Wat leuk! Dit moet ik aan mijn werkgever laten zien want wil dolgraag een dopper!!

Erg duidelijk.

Wendy Smit

Zeer positief erg betrokken en meedenkend.

Jullie hebben zoveel moeite gedaan om mijn product af te krijgen en dit op kort termijn mijn dank hiervoor !

Tuwi Nederland b.v.

Zeer tevreden! levering was snel en goed.

direct bevestiging over het aantal stuks in voorraad, stipte levering en opdracht uitstekend uitgevoerd.

Als echte Nederlandse consument struin ik het hele internet af voor de beste deals. Iedere keer kom ik uit bij Zintuig. Ook fijn dat dit niet ten koste gaat van het bestelgemak, leveringssnelheid en... Als echte Nederlandse consument struin ik het hele internet af voor de beste deals. Iedere keer kom ik uit bij Zintuig. Ook fijn dat dit niet ten koste gaat van het bestelgemak, leveringssnelheid en de klantvriendelijkheid.

De prijs:-)