Goede commucatie, supersnelle service, en een designer die vol ideeën zit!

Supersnelle service!!

Een goed contact. Persoonlijke benadering.
Meedenkend. Betrouwbaar.

Snel handelen in verband met korte levertijd.

Perfect!

Zeer geduldig! :-) Perfecte en snelle service! bij opdruk was het mogelijk dat kleine details verloren konden gaan maar nee! Dank u!

Snelle levering, goede producten

klantvriendelijk, snelle feedback bij vragen

Service tot aan de bestelling was heel goed. Ik kreeg snel antwoord op mijn vragen en duidelijke informatie via het chatprogramma. Vanaf de bestelling is het minder goed bevallen. Twee dagen later... Service tot aan de bestelling was heel goed. Ik kreeg snel antwoord op mijn vragen en duidelijke informatie via het chatprogramma. Vanaf de bestelling is het minder goed bevallen. Twee dagen later een proefdruk ter 'goedkeuring', waar we niets meer aan konden veranderen, omdat het te laat was. Bovendien ook onmogelijk om informatie te ontvangen over de levering, waardoor we uiteindelijk pas om kwart over 3 de appels binnenkregen, terwijl het voor een lancering voor maandag was. Daar geen verdere opties meer voor gekregen.

Service voor bestelling goed. Ook snelle reacties op mailtjes.

Reactie Zintuig.nl:

Dank voor uw positieve feedback over onze service voorafgaand aan de order.
Wat jammer dat u onze communicatie wat minder beoordeelt!
We hebben 1000 rode appels binnen een week geleverd,...
Dank voor uw positieve feedback over onze service voorafgaand aan de order.
Wat jammer dat u onze communicatie wat minder beoordeelt!
We hebben 1000 rode appels binnen een week geleverd, onderweg de rode appels veranderen naar groene bleek inderdaad niet mogelijk omdat we al met de rode appeltjes in het voortraject zaten.
We hebben aan de telefoon besproken hoe het traject ging en dat gezien de super-snelheid van levering geen exacte levertijd door te geven was. Een koerier moet tenslotte doorrijden en niet telefoneren onderweg.
Wellicht, als we volgende keer meer tijd krijgen dan is er ruimte om onderweg veranderingen door te geven en een exacte levertijd af te geven.
Natuurlijk zien we u graag terug, dan doen we het beter!

de Amsterdamse tram

Prima levering en vlot geholpen.
Hulp bij het logo en de opdruk , waar ik niks van snap ging vlot en makkelijk.
Aardige mensen die goed informeren en helpen aan de telefoon

Aardige mensen

Perfecte service, altijd behulpzaam, vriendelijk en doen alles om de klant te helpen. Assortiment met veel mogelijkheden. Top!

Denkt en helpt altijd mee het juiste te bereiken. Snelle service.

Eerste en laatste keer

Eerste contact zéér goed. Opvolging (door tweede persoon): traag, boertig en gaf verkeerde info waardoor het hele project vertraging op liep.

Reactie Zintuig.nl:

Beste mijnheer/ mevrouw.
Wat jammer dat u ons een slecht cijfer geeft, helaas geeft u in deze review geen aanknopingspunt wie u bent of om welke levering dit ging.
We doen wel eens iets...
Beste mijnheer/ mevrouw.
We doen wel eens iets fout, dat klopt, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Maar we leren graag van onze fouten!
Misschien neemt u nog de moeite even contact op te nemen dan kijken we waar het mis ging en hoe we dit kunnen oplossen voor u.
Met vriendelijke groet S Weigert

Tuincentrum De Huifkar

Voor de eerste keer bij Zintuig.nl besteld. Goede en duidelijke feedback gekregen en super snelle levering. TOP!

Punctueel en super snelle levering.

sofie wellens

Houten pennen besteld die moet dienen ipv suikerbonen.
SUPER MOOIE PENNEN.

heel goed geholpen met hoe ik moet aanleveren en duidelijke digitale proefdruk.
ook levertijd wordt mooi nageleefd!