AquariumVerhuur

Voor ons bedrijf AquariumVerhuur waren we op zoek naar kerstballen met een kerstgroet bedrukt voor in onze lease aquariums. De deadline kwam opeens erg dichtbij en gezien de drukte werd het lastig... Voor ons bedrijf AquariumVerhuur waren we op zoek naar kerstballen met een kerstgroet bedrukt voor in onze lease aquariums. De deadline kwam opeens erg dichtbij en gezien de drukte werd het lastig die te halen. Maar tot onze positieve verbazing kwamen de ballen zelfs eerder binnen, dankzij d hulp van een medewerker van Zintuig.nl. Klasse! :)

Goed contact. Bij twijfel bellen ze.

SIMLA

HEEL ERG DAT EEN SAMPLE MOET BETAALD WORDEN, EN DAN 7 KEER DE PRIJS

Reactie Zintuig.nl:

Beste mijnheer, wat jammer dat u negatief reageert.
Een korte uitleg.
Beste mijnheer, wat jammer dat u negatief reageert.
Een korte uitleg.
Onze prijzen behoren tot de laagste in de markt, mede doordat wij niet naar u toe rijden als wij ook een klein product opsturen.
Bij een order komen de kosten van de verzending automatisch te vervallen.
Dit wordt uitgelegd aan te telefoon als u belt, maar ook op de website.
Helaas wordt dit niet door een ieder gezien of gehoord en dan kan een rekening van een kleine product van onder de euro snel als erg duur overkomen.
Maar wij willen onze klanten graag blij hebben, dus bij deze... wat kan ik voor u doen om de pijn te verzachten en u toch blij te maken?

Jan Noordam

Snelle offerte. No nonsens. Prettige medewerkers met kennis van zake

Ze maken waar wat ze.beloven

Productkwaliteit goed, maar jammer van de slechte bereikbaarheid en service.

Goede snelle service.

Ze bellen om te checken of alles klopt. Medewerker was erg vriendelijk

Prettige samenwerking met Zintuig.nl

vaste contactpersoon & prettige communicatie

Super snelle levering echt top!!

snelle levering en goede kwaliteit

Goede ervaring met dit bedrijf, binnen een week 120 gedrukte flesjes nodig. Was geen probleem, binnen 5 dagen geregeld!

Snel en betrouwbaar, communicatief goed.

Via de chat het bedrijf benaderd, erg snel een reactie gekregen. Er werd meegedacht vanuit Zintuig en mijn bestelling is snel en adequaat afgehandeld. Was zelfs eerder aangekomen dan ik had verwacht.

Goede communicatie.

L&G Ravels vzw (Charles Faes)

Prijs/kwaliteit (balpennen) is Zintuig.nl een aan te prijzen leverancier.

Vlotte en vriendelijke communicatie, duidelijke afspraken, snelle en accurate levering.