SENIORENRAAD ANZEGEM

Zeer positieve ervaring. Hulp bij het opzoeken van artikelen en voorstellen van alternatieven. Beloofde leveringstermijn wordt meer dan gerespecteerd. Levering kwam zelfs veel sneller toe dan... Zeer positieve ervaring. Hulp bij het opzoeken van artikelen en voorstellen van alternatieven. Beloofde leveringstermijn wordt meer dan gerespecteerd. Levering kwam zelfs veel sneller toe dan verwacht dus dat is meer dan pluspunt

Tuinen Desomer

Eindejaarscadeau’s

TeamStarDust

Zintuig is gemakkelijk bereikbaar en regelen hun zaken snel. Binnen een week hadden we onze kerstballen, precies zoals we ze bedoeld hadden!!!

Bewonerscommissie Distelenveld

Vriendelijke en behulpzame mensen, kwaliteitsproduct.

Cindy Schouten

Super positief

Sjoerd

Prima service en snellere levering dan verwacht! Ook de kwaliteit van het product was meer dan prima.

Monique Hoeksma - Sally Beauty

Positief, Zintuig schakelt snel en denkt mee

Megan

Erg vriendelijke service! Ontdekte wat foutjes in de factuur, maar ook dit werd opgelost. De bestelde Kerstballen zijn binnen, maar ik ben niet erg tevreden over de kwaliteit van de bedrukking.

Celine

Duidelijke communicatie, komen alle afspraken na en goede prijs kwaliteit verhouding. Voor ons een hele mooie bedrukte kerstbal gemaakt in een mooie verpakking.

Nancy

Top keycords! De bestelling verliep erg prettig. Ik kon mijn logo opsturen en ik heb digitaal een drukproef ontvangen. Ik ga hier zeker nog een eer bestellen!