De tweeklank

Contact was fijn en 284 kinderen blij met hun Tweeklankkerstmuts!

De Huurhal

Fijn bedrijf

Dc construct

Ik ben heel tevreden over de bestelde gepersonaliseerde wijnen. De offerte was snel geleverd voor akkoord. Het ontwerp was direct ok voor mij. Voor de levering zelf had ik wel geen zicht wanneer het... Ik ben heel tevreden over de bestelde gepersonaliseerde wijnen. De offerte was snel geleverd voor akkoord. Het ontwerp was direct ok voor mij. Voor de levering zelf had ik wel geen zicht wanneer het zou zijn, maar zoals afgesproken in de eerste mails houden ze hun aan de afgesproken datum! Ik twijfel niet om nogmaals te bestellen als het nodig is

fit20 Almere

Steph denkt mee en levering was op tijd en snel geregeld.

Crypto Traders

Dat ging super makkelijk. Ik kocht pennen met een opdruk en alles was duidelijk en helder. Makkelijk ook dat ze in de studio een logo voor me hebben gemaakt. Prima service.

Pascal

Bedrukte kerstballen

Woonwaarts

Snelle levering en mooi product!

Bewoners commissie Distelenveld

Super dienstverlening, denken ook mee. Al twee jaar bij besteld met volle tevredenheid.

Clémens Riepma/ Vastgoedpro

Nadat ik een offerte had aangevraagd, werd ik al binnen een uur gebeld. Telefonisch het e.e.a besproken en op basis van een goed geval direct een order geplaats voor 102 rode wijnflessen met ons... Nadat ik een offerte had aangevraagd, werd ik al binnen een uur gebeld. Telefonisch het e.e.a besproken en op basis van een goed geval direct een order geplaats voor 102 rode wijnflessen met ons bedrijfslogo.