MET MyDreams

Goed meegedacht met het ontwerp en een snelle levering.

Logo voor het product aangepast, Snelle levering.

Piet van der Vliet

Goede klantenservice, alles ging lekker vlot

persoonlijk antwoord op mails, i.p.v. standaard reactie

Lkv Pallas08

Zintuig.nl is een zeer prettig bedrijf die enthousiast meedenkt over mogelijke oplossingen. Ook voor een relatief klein budget is er van alles mogelijk. Zo hebben wij met onze korfbalvereniging... Zintuig.nl is een zeer prettig bedrijf die enthousiast meedenkt over mogelijke oplossingen. Ook voor een relatief klein budget is er van alles mogelijk. Zo hebben wij met onze korfbalvereniging Pallas08 leuke stressbal sleutelhangers besteld. De medewerkers zijn vriendelijk en staan in dienst van de klant! Kortom een echte aanrader om leuke gadgets te bestellen

Klantgericht, vriendelijk, goed benaderbaar, meedenkend en concurrerend in prijs

Flexexpress.nl

Goede communicatie via de mail

Luz

Ik ben heel tevreden

Mijn bestelling werd vlot en zorgvuldig uitgevoerd

TM ICA

Vlotte en behulpzame service

Zeer snelle levering en op tijd met track en trace code

Oscar van Beek

Klant gericht bedrijf

Meedenkend snelle service

Anne Nederhoed

De communicatie met het bedrijf verliep zeer soepel. Aan alle informatie op de website (inclusief verwachte levertijd) klopte en is nagekomen. De prijs was ook nog eens zeer scherp. Als ik weer iets... De communicatie met het bedrijf verliep zeer soepel. Aan alle informatie op de website (inclusief verwachte levertijd) klopte en is nagekomen. De prijs was ook nog eens zeer scherp. Als ik weer iets bedrukt wil hebben ga ik zeker naar Zintuig.nl

heldere communicatie, snelle aflevering

Protestantse gemeente Zevenhuizen

Met dit bedrijf kun je goed zaken doen.

Met mail- en telefoonverkeer wordt het juiste product voor je gemaakt. Erg tevreden. Denken met je mee.

Fitman-buitensporten

In eerste instantie ging het mis met de door ons bestelde en bedrukte bidons. De opdruk liet nl los. Het duurde even voordat er een goede oplossing kwam. Maar daarna was het snel geregeld. Dat was... In eerste instantie ging het mis met de door ons bestelde en bedrukte bidons. De opdruk liet nl los. Het duurde even voordat er een goede oplossing kwam. Maar daarna was het snel geregeld. Dat was heel fijn! Goede reclame voor het bedrijf.

Nadat er een oplossing werd voorgesteld was het heel snel geregeld. Klasse!

Reactie Zintuig.nl:

Dank je Pieter, we zijn blij dat we het goed hebben kunnen oplossen. Zo doen we dat bij Zintuig. Er foutje kan gebeuren, maar dan lossen we dat samen op.