vd Bovenkamp

Zeer snel, goede prijs

WJV

Goed assortiment en snelle levering.

Het uitgebreide assortiment, goede kwaliteit/prijsverhouding

Petra

BB

Prima service

beloven wat ze schrijven

Jan

Precies wat ik nodig had

Duidelijke info over soorten en maten gordijnrails en bijbehorende onderdelen. Daarmee kon ik precies bestellen wat ik nodig had en twee dagen later lag het in mijn brievenbus.

deze site verdient meer bekendheid

Particulier.

Keurige site. Was mijn eerste keer dat ik er gebruik van heb gemaakt. In de winkels is dit niet te krijgen, dus je hebt geen keus, jammer genoeg.

Zeer duidelijk.

Geen.

Berg

Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf. website goed te overzien en de bestelling is goed aangekomen.

wat boven staat

Tine

Veel keuze en pplossingen

Keuze

Afspraken nakomen van levering

Mirella Kivits

Ik dacht dat ik de juiste site gevonden had en neem ook aan dat het dat ook zo is maar heb helaas nog steeds mijn spullen niet ontvangen!

Veel onderdelen te verkrijgen.

Beter controle houden of de pakketjes wel aangekomen zijn bij de klant!

Reactie Zelfgordijnenmaken.nl:

Geachte mevrouw,
Geachte mevrouw,
Vervelend dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft, uw bestelling is wel direct verzonden. Helaas zijn er de laatste weken wat problemen bij PostNL waar wij geen enkel invloed op hebben. Hierdoor kan het voorkomen dat bestellingen soms wel 2 weken later geleverd worden. Het is jammer dat u geen contact met ons opgenomen heeft, wij hadden dan voor u uit kunnen zoeken waar uw bestelling is of eventueel uw bestelling nogmaals kunnen verzenden. Wij vragen u nog een paar dagen geduld, eigenlijk worden alle bestellingen ( weliswaar veel te laat) wel geleverd. Mocht dat niet zo zijn, neem dan svp contact met ons op via info@zelfgordijnenmaken.nl
Zelfgordijnenmaken.