De Ruyck Nic

Heel correcte en snelle aflevering

Producten duidelijk omschreven en afgebeeld

Is voor mij ok

Vicky

Prima bedrijf.

Prima service, compleet en op tijd geleverd.

Aan de kant waar de metalen delen afgezaagd waren zaten nog kleine splintertjes waar ik bij het uitpakken niet op gerekend had.
Pijnlijke ervaring.
Tip; even licht schuren en schoon...
Pijnlijke ervaring.
Tip; even licht schuren en schoon inpakken.
Het zou fijn zijn als de losse onderdelen iets korter dan de rail besteld konden worden omdat aan beide kanten de stof iets buiten die onderdelen moet blijven.

particulier

Uitstekend

Correcte afhandeling van het order en de snelheid van de levering.

Ik zou bij het gamma van de vouwgordijnen ook de verschillende eenvoudige ringen toevoegen om de koorden te geleiden. Ik koos de verkeerde ringen omdat deze niet vermeld stonden bij de vouwgordijnen... Ik zou bij het gamma van de vouwgordijnen ook de verschillende eenvoudige ringen toevoegen om de koorden te geleiden. Ik koos de verkeerde ringen omdat deze niet vermeld stonden bij de vouwgordijnen maar in een apart hoofdstuk.

Karin

Alles voor het - inderdaad - zelf gordijnen maken, maar ook vervangende kleine onderdelen voor allerlei raamdecoratiesystemen - soooo handig!

Heel veel kleine maar onmisbare onderdelen&artikelen die je nergens anders zo makkelijk vindt. In mijn geval nieuwe katrollen voor de vouw gordijnen die ik 8 jaar geleden bij de HEMA liet maken... Heel veel kleine maar onmisbare onderdelen&artikelen die je nergens anders zo makkelijk vindt. In mijn geval nieuwe katrollen voor de vouw gordijnen die ik 8 jaar geleden bij de HEMA liet maken (sorry HEMA, jullie hulp sloeg helemaal nergens op!)
Ook veel prima uitleg over het maken van gordijnen (al zocht ik daar niet specifiek naar), maar kan nu wel aan de slag met het zgn. WAVE systeem voor in nieuw vakantiehuis!
Daar word ik nou blij van, zo'n fijne webwinkel ...

Nog niet tegengekomen

Van Vloten Dissevelt

Goed!

Goede omschrijving en uitleg

Nvt

vd Bovenkamp

Zeer snel, goede prijs

WJV

Goed assortiment en snelle levering.

Het uitgebreide assortiment, goede kwaliteit/prijsverhouding

Petra

Duidelijk