Carline van der Harg

Snelle levering en duidelijke webshop.

Levertijd

Rosanne

Goede site, snelle service en het instrument met zorg ingepakt

Fijne site waar je goed de instrumenten kan vergelijken en nuttige informatie vermeld staat

Hans Seijnhaeve

Top

Vriendelijk correct

Niet nodig vind ik

Mijn eerste ervaring is prima, heb er een prettige indruk aan overgehouden.

Heldere website, gemakkelijk te vinden wat ik zocht.
Gemakkelijk contact kunnen leggen overeen vraag die ik had, duidelijk antwoord.
Snelle en correcte bezorging.

Hans Hendriks

Ik was al eerder bekend met dit bedrijf van Peter Groenewegen die een paar keer mijn Hoorn heeft gesoldeerd. Ik kon altijd onmiddellijk terecht en werd netjes geholpen.
Recent een chromatische...
Recent een chromatische mondharmonica via internet besteld, welke op voorraad zou zijn. Werd nadien door het bedrijf gebeld dat hij niet op voorraad was. Omdat ik hem graag snel wilde hebben kreeg ik een duurder en technisch meer uitgebreid instrument aangeboden voor dezelfde prijs die ik al betaald had.
Als dat geen service is!! Geweldig!

Klantgericht, vriendelijk en begripvol. Een majeure onderneming!

W. Flokstra

Beyerdynamic dt 770 pro gekocht. Aanvankelijk per ongeluk naar factuuradres verzonden maar na een mailtje gelijk gecorrigeerd. Goede service dus en concurrerende prijzen.

Service en prijs/kwaliteit.

Johanna

Snel betrouwbaar

Snelheid

jurgen houwers

goed online aanbod

Dieuwke Pama

In één woord; geweldig!! Ik ken je al lang, natuurlijk. Maar buiten dat. Ik kom hier graag.
Liefde voor álle instrumenten en niet enkel voor koperblazers ...maar echt álle!
Ik was dan ook...
Ik was dan ook super content dat ik een basblokfluit mocht tegenkomen in de winkel

Vriendelijk. Eerlijk. Goede kennis van zaken

dal segno