T

De communicatie met Dal Segno is prettig, als je ze belt nemen ze de tijd voor je en informeren ze je goed.

Product zat goed verpakt

Ben

Goede afhandeling van mijn bestelling.

Mooi op tijd.

Mike

Snelle levering en geen gedoe. Genoeg keuze

Snelle levering en goede prijzen

Van Dijk

Ik wilde een mondharmonica kopen voor mijn vader (97), maar zag dat er heel veel verschillende mondharmonica’s zijn! Heb zelf geen verstand van muziek, dus gebeld en uitgelegd wat ik zoek. Kreeg... Ik wilde een mondharmonica kopen voor mijn vader (97), maar zag dat er heel veel verschillende mondharmonica’s zijn! Heb zelf geen verstand van muziek, dus gebeld en uitgelegd wat ik zoek. Kreeg klip en klaar advies, heb meteen online besteld, volgende dag in huis.

Duidelijk advies. Snelle verzending. Top!

van PIETERSON

Goed en betrouwbaar

Vak kennis

Tj

Zeer goed

Snelle levering, betrouwbaar en denken met de klant mee.

G. Fahner

Zeer prettige communicatie, service, snelheid en zorgvuldigheid van verzenden. Ik vond het bedrag i.c.m. kwetsbaarheid van het instrument (alt blokfluit) een enorm spannende exercitie om uit te... Zeer prettige communicatie, service, snelheid en zorgvuldigheid van verzenden. Ik vond het bedrag i.c.m. kwetsbaarheid van het instrument (alt blokfluit) een enorm spannende exercitie om uit te voeren. Het is perfect gelukt. Heel blij met m'n nieuwe aanwinst, de andere is na 24 jaar trouwe dienst met pensioen. Zeer dank nogmaals.

Service, snelheid, zorgvuldigheid, groot en fijn assortiment, communicatie.

ES

Goede service!