In welke mate werd de opdracht op tijd, binnen budget en met de afgesproken resultaten opgeleverd?
In welke mate zou u Yalp aanbevelen aan collega’s of vrienden?
Hoe tevreden bent u over adviestraject door Yalp?
Indien van toepassing: hoe tevreden bent u over het ontwerpvoorstel van Yalp?

Gemeente Hoeksche Waard

Yalp komt haar afspraken na, begrijpt de klant en zet een mooi product neer. Yalp denkt mee om tot een goed ontwerp te komen en presenteert dit op een nette manier. In de uitvoering is de... Yalp komt haar afspraken na, begrijpt de klant en zet een mooi product neer. Yalp denkt mee om tot een goed ontwerp te komen en presenteert dit op een nette manier. In de uitvoering is de communicatie goed en het eindresultaat is zoals het zijn moet. Na de uitvoering verloopt de afhandeling ook perfect.

gemeente Bergen op Zoom

Contact was goed tot aan de planning die was zonder overleg met ons een dag later(was geen probleem)

Gemeente Utrecht afd. VastGoed Exploitatie

Snel, netjes, op tijd en gemaakte afspraken worden goed nagekomen.

Boskalis

Fijn bedrijf om mee samen te werken, komt zijn afspraken na en levert kwaliteit werk. Het personeel is ook erg fijn om mee te werken.

Anouk Bedaux / Gemeente Tilburg

Vriendelijk, meedenkend en snel

Jeroen Hoppenbrouwer / Gemeente Raalte

Yalp is een servicegericht bedrijf dat goed meedenkt met de klant. Ik heb de medewerkers van Yalp ervaren als vriendelijk, oplossingsgericht en professioneel.

Stichting Speeltuintjes De Dante

Een servicegericht bedrijf dat meedenkt met de klant. Ik heb de Yalp medewerkers als vriendelijk en professioneel ervaren.

Nisha Soekhai/gemeente Den haag

Contact persoon is goed bereikbaar, denkt mee met de wensen van de klant en is goed betrokken bij het project