In welke mate werd de opdracht op tijd, binnen budget en met de afgesproken resultaten opgeleverd?
In welke mate zou u Yalp aanbevelen aan collega’s of vrienden?
Hoe tevreden bent u over adviestraject door Yalp?
Indien van toepassing: hoe tevreden bent u over het ontwerpvoorstel van Yalp?

De Burchtgaarde - Breda

Met Yalp is het prettig afspreken. Korte lijntjes en ze komen hun afspraken na.

Atletiek Vereniging Haaksbergen - Bootcamproute Scholtenhagen

Professioneel bedrijf waarbij informele begeleiding mogelijk is tijdens ontwerp en realisatiefase. Erg prettig!

Sportfondsen Borsele

Fijn contact en denken mee over mogelijkheden.

Speltuin het Kwekkeltje

Afspraken worden duidelijk nagekomen. Er wordt goed gecommuniceerd. keurig vakkundig personeel van monteurs, accountmanager tot de mensen op kantoor van alle afdelingen.

Frans Elbers Gemeente Huizen

In het algemeen prima. Over project Stuw/Strekdam wat minder

Recreatiepark de Nes

Wij hebben de samenwerking van begin tot eind bijzonder fijn ervaren. Vooral het meedenken aan een toekomstplan vonden wij erg prettig. Goed ontwerp, mooi om te zien hoe het plan er in fases uit... Wij hebben de samenwerking van begin tot eind bijzonder fijn ervaren. Vooral het meedenken aan een toekomstplan vonden wij erg prettig. Goed ontwerp, mooi om te zien hoe het plan er in fases uit gaan zien. Persoonlijke aandacht (een vriendelijk kaartje de dag voor plaatsing) en het eindgesprek bij oplevering. Top!

Gemeente Landgraaf

Heel tevreden met de installatie van de speeltoestellen komen hen afspraken na en de werkplek is opgeruimd. Toppie