andre langendijk

Efficiënt, zonder poespas , ik ben blij dat de WOZ is bijgesteld.

WdeV

Perfect! Weinig moeite, heel groot plezier

Besselink

Goede prettige ervaring, makkelijk snel en overal via app gelijk een reactie op

M.R.J. Middelink

Goede service en resultaat.

Cees Schillemans

Mijn ervaring met WOZwet.nl is zeer goed. Alles netjes afgerond en WOZ waarde van mijn woning is verlaagd. Prima gedaan!

H Messchendorp

Prima. Deze instantie (WOZwet.nl) heeft ervoor gezorgd dat mijn wozwaarde van het huis met € 14,000 verlaagd is. Voor de teruggave in euro"s betekent dat niet heel veel, maar alle kleine beetjes... Prima. Deze instantie (WOZwet.nl) heeft ervoor gezorgd dat mijn wozwaarde van het huis met € 14,000 verlaagd is. Voor de teruggave in euro"s betekent dat niet heel veel, maar alle kleine beetjes scheelt ook alweer op je uitgavenpatroon. Van de gemeente moet ik nog iets horen.

Wilmar Hettema

Prima uitkomst nadat ik het niet meer had verwacht.

De Clerck

Doordat de WOZ waarde op mijn woning op 3 jaar tijd meer dan verdubbelde, contacteerde ik de bovenvermelde onafhankelijke taxateurs. Door hun interventie werd de WOZ waarde van mijn woning met... Doordat de WOZ waarde op mijn woning op 3 jaar tijd meer dan verdubbelde, contacteerde ik de bovenvermelde onafhankelijke taxateurs. Door hun interventie werd de WOZ waarde van mijn woning met 77.000 euro verlaagd !

C.A.W. van Doorn

Met het uit handen geven van m’n WOZ-bezwaar heb ik mezelf een hoop ergernis bespaard. WOSwet heeft mijn aanslag naar een acceptabel bedrag weten terug te brengen. En dat alles zonder dat ik er, na... Met het uit handen geven van m’n WOZ-bezwaar heb ik mezelf een hoop ergernis bespaard. WOSwet heeft mijn aanslag naar een acceptabel bedrag weten terug te brengen. En dat alles zonder dat ik er, na het verstrekken van de benodigde informatie, verder nog naar om heb hoeven kijken. Ik ben tevredenen en prima geholpen. Indien nodig zal ik zeker weer een beroep doen op WOZwet.