Wotex

Produkt(en) naar verwachting / kwaliteit produkt(en)

particulier

Nvt

g.douwes

Super snelle levering

Florian

Fijn bedrijf, goede communicatie!

Fleuren

Tevreden met geleverde artikelen, maar bezorging waardeloos. Pakket werd letterlijk naar me toe gegooid. En hard ook, doos helemaal gescheurd, en artikelen lagen er half uit. Zoiets kan echt... Tevreden met geleverde artikelen, maar bezorging waardeloos. Pakket werd letterlijk naar me toe gegooid. En hard ook, doos helemaal gescheurd, en artikelen lagen er half uit. Zoiets kan echt niet...

Klacht indienen bij bezorgdienst

Lowie H

Geweldig duidelijk en snel

duidelijke omschrijving toegevoegd in de verpakking Geweldig

Ga zo door

j

Snel geholpen, goed product

Robert

Goede producten en snelle levering, geen enkel probleem ondervonden.

goede informatie over producten, degelijk materialen, snelle levering.

de specefiecaties van de siernagelstrips mogen iets prominenter aangegeven worden, ik las er 2 keer overheen voor ik het door had, echt had ik zeker geen probleem toen ik eenmaal wist wat ik moest... de specefiecaties van de siernagelstrips mogen iets prominenter aangegeven worden, ik las er 2 keer overheen voor ik het door had, echt had ik zeker geen probleem toen ik eenmaal wist wat ik moest doen.

wellicht is het mogelijk om eerst de speceficaties te plaatsen en daar pas onder de uitleg zodat het goede formaat sierstrip word gekocht.

wat ook een leuke verfraaing zou kunnen zijn voor de site en tegelijkertijd meer helderheid scheps is het omlijnen van de speceficaties en/of belangrijke info van producten met een leuke kleur als apart vakje.

Mirella

Duidelijke uitleg via de telefoon

mooie website en vriendelijke, duidelijke uitleg