Wotex

Produkt(en) naar verwachting / kwaliteit produkt(en)

Ddd

Correcte snelle levering

Marco

Top! Veel stoffeerspullen beschikbaar en op voorraad. Erg behulpzaam. Snelle levering (of ophalen). Aanrader!!

Advies. Veel artikelen. Veel voorraad.

Phranid Industrieel Naaiatelier

Goede snelle service met kwaliteitsmaterialen.

Informatieaanvraag per mail wordt direct opgevolgd.

Website oogt muf en amateuristisch terwijl de service en producten modern zijn.

L. Suijker

Prima, vlot geleverd

De bestelde lap jute was nogal scheef afgesneden

Reactie Wotex:

Bedankt voor uw reactie.
Jute wordt altijd op draad afgeknipt, zodat u dit in het gebruik recht kunt trekken.
Als wij het op het oog recht afknippen, zal de jute scheef trekken in het...
Bedankt voor uw reactie.
Als wij het op het oog recht afknippen, zal de jute scheef trekken in het gebruik.
Team Wotex

Wim

De communicatie verliep wat moeizaam. Bij vragen werd ik telkens naar de website verwezen. Geleverd artikel voldoet aan de verwachting.

Product is in de reguliere handel slecht verkrijgbaar, maar dus wel bij Wotex.

Ik had de indruk dat mijn vragen via de e-mail niet zo op prijs werden gesteld. Alle antwoorden zullen ongetwijfeld op de websitepagina te vinden zijn, maar soms is het niet helemaal duidelijk en is... Ik had de indruk dat mijn vragen via de e-mail niet zo op prijs werden gesteld. Alle antwoorden zullen ongetwijfeld op de websitepagina te vinden zijn, maar soms is het niet helemaal duidelijk en is antwoord krijgen via de mail net een beetje prettiger en klantvriendelijker.

Reactie Wotex:

Wij zijn ook altijd telefonisch bereikbaar wanneer ons antwoord via de email voor u niet toereikend is.

de vos e

Duidelijke site, snelle levering

Niesink

Ben voor het eerst een leunstoel aan het restaureren. Heb veel gehad aan advies op website. Ook goed advies gekregen via telefoon bij wat te bestellen. Hoeveel ik van bepaalde materialen nodig zou... Ben voor het eerst een leunstoel aan het restaureren. Heb veel gehad aan advies op website. Ook goed advies gekregen via telefoon bij wat te bestellen. Hoeveel ik van bepaalde materialen nodig zou hebben.

Tips en uitleg voor zeldoeners via wesite. Duidelijk website.

Cor Vermeij

Goed geleverd