Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Gerda

Geweldig !!!! wat zijn wij goed geholpen door Robin in Nieuwe Gein. Zoveel geduld en zo,n goed uitleg . We wachten nu in spanning op ons mooie bankstel

Mooie producten, en erg vriendelijk, maar zitten niet allemaal op 1 lijn mbt afwijkende aankopen.maar gemiddeld dus voldoende!

Particulier

Prima geholpen

Hazenberg

Mensen koop hier geen bankstel zo wel niet betalen eerst neerlaten zetten voor je betaald want je moet eerst betaalen dan zetten ze de bankstel neer een maal neer gezet blijk de bankstel kapot niet... Mensen koop hier geen bankstel zo wel niet betalen eerst neerlaten zetten voor je betaald want je moet eerst betaalen dan zetten ze de bankstel neer een maal neer gezet blijk de bankstel kapot niet een nee 2 bankstel bel.je op wil nieuwe bankstel nee meneer wij kunnen hem repareren dan koop je een bank die gerepareerd word had net zo goed een bankstel van marktplaats kunnen kopen dan betaal je dan voor weet je wel kommen ze je bank op halen krijg je vervangende bank een 2.5 zits nou weer bellen ja sorry kommen wel over week nog een brengen weer vrij neemen 3e keer zeg je van nou betaalen jullie ook de onkosten nee sorry wat een ... winkel ze never nooit meer bankstel kopen bij ze dus mensen let goed op bedrijf van niks !!!!!!!!! Dat is hun op losing

Nieuwegein

Goed geholpen

vd Neut

Vriebdelijke en zeer hulpvaardige benadering, 5 sterren niveau!

Woonsquare

Prima ervaring

Vermeulen

Prima, helemaal tevreden

Robin

Heel vriendelijk ontvangen. Heel leuk en fijn verkoopgesprek gehad met uw medewerker.

Spaan

Vriendelijke verkopers