Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Nico van de bovenkamp

Zeer nettjes en niet opdringerig , goed advies

Melanie Fatmi-Bouw

Wij hebben afgelopen zaterdag een geweldige ervaring bij woonsquare gehad. We zijn zo vriendelijk in het filiaal geholpen door een medewerkster! Ze bood ons koffie en gebak aan en heeft ons veel... Wij hebben afgelopen zaterdag een geweldige ervaring bij woonsquare gehad. We zijn zo vriendelijk in het filiaal geholpen door een medewerkster! Ze bood ons koffie en gebak aan en heeft ons veel tijd gegeven en heel deskundig geholpen met kleur en kwaliteits advies van de stof. Was echt zo fijn! En ben gewoon zo blij en tevreden weggegaan. We hebben daar een mooi bankstel en dressoir gekocht en zou het iedereen aanbevelen!

R.Savijn

Zeer klantvriendelijk, veel medeleven en na denken over oplossingen

Kroon

Mooie winkel, vriendelijk personeel,
Moeilijk berijdbaar.

Mostert

Aardige medewerkers, uiterlijk goed verzorgd. Ik werd heel goed geholpen.

henk tietema

Vriendelijk behulpzaam personeel.

D. van den Bos

Wij zijn uitermate vriendelijk behandeld. Wij hebben een elektrische boxspring gekocht, waar mij totaal geen ervaring mee hadden. De man, die ons hielp, was heel goed op de hoogte van deze materie... Wij zijn uitermate vriendelijk behandeld. Wij hebben een elektrische boxspring gekocht, waar mij totaal geen ervaring mee hadden. De man, die ons hielp, was heel goed op de hoogte van deze materie en heeft ons heel goed voorgelicht en op een professionele manier begeleid. Wij hadden al eerder meubelen bij Woonsquare gekocht, waar wij erg tevreden over zijn. Wij hebben in het verleden wel wat problemen gehad, maar die zijn naar alle tevredenheid opgelost, dus ook de service van Woonsquare is uitstekend. Hulde..!!!

Berg

Fijn ontvangst met een kopje koffie. Alle tijd werd er genomen om goed geïnformeerd te worden en zelfs even naar buiten gelopen met de stofstaal op advies van verkoper om goed de juiste kleur te... Fijn ontvangst met een kopje koffie. Alle tijd werd er genomen om goed geïnformeerd te worden en zelfs even naar buiten gelopen met de stofstaal op advies van verkoper om goed de juiste kleur te kunnen uitkiezen.