Koning van Gaal

Heel vriendin

Bas

Fijn en correct geholpen

Osinga.

Mooie en ruime keuze. Begripvol en mee denkend verkooppersoneel

Fam. M.A.Poot

Mooie uitgebreide winkel ! Gaan verhuizen naar een appartement en zijn op oriëntatie geweest want kunnen nog niets kopen omdat het nog in aanbouw is .... Mooie uitgebreide winkel ! Gaan verhuizen naar een appartement en zijn op oriëntatie geweest want kunnen nog niets kopen omdat het nog in aanbouw is . Voor alle vragen hebben we op een prettige manier uitgebreide tips en uitleg gehad over verschillende producten en gebruikte materialen die we straks aan willen schaffen . Al met al een een prettige en mooie winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Brammer

We werden goed geholpen.

Gerda Keegel

Al jaren tot tevredenheid onze meubelengekocht.

Huub Meijer

Aardige mensen maar helaas bij de laatste bestelling ging het niet helemaal goed. De levering zou in tweeen gedaan worden. Besloten dat wij een keer leveringscontract zouden betalen. Achteraf wilde... Aardige mensen maar helaas bij de laatste bestelling ging het niet helemaal goed. De levering zou in tweeen gedaan worden. Besloten dat wij een keer leveringscontract zouden betalen. Achteraf wilde jullie alles in een keer leveren waardoor wij een maand zonder tafel zaten.

Reactie Woonrijk Langedijk:

Beste Dhr.,
Beste Dhr.,
We zijn direct voor u nagegaan wat er afgesproken is, op de getekende bestelorder staat dat uw afgeprijsde tafel en afgeprijsde stoelen gezamenlijk met uw nieuwe bestelde boekenkast geleverd zouden worden. Heel vervelend voor u dat het bij u anders is beleefd. We hopen dat u alsnog blij bent met de aankoop en de waarde cheque van €225,- waarmee u nog iets moois heeft kunnen uitkiezen.
Met vriendelijke groet, Team Woonrijk