Rupert

Goed advies gehad.

Nienke

We konden rustig rondkijken zonder opdringerige verkopers, maar we werden wel gezien. Op het moment dat we vragen hadden, stond de verkoopster ons direct en goed te woord. Waar we zomaar even binnen... We konden rustig rondkijken zonder opdringerige verkopers, maar we werden wel gezien. Op het moment dat we vragen hadden, stond de verkoopster ons direct en goed te woord. Waar we zomaar even binnen kwamen wandelen, kwamen we een dag later terug om een bank te kopen.

RJ van Dijk

Prima professionele hulp

Siem Kooij

Uitermate vriendelijk meisje die ons heeft geholpen (Maud). Aanwinst voor het bedrijf. Jammer alleen dat de digitalisering daar nog niet is gestart. Allemaal handgeschreven bonnen. Echt niet van... Uitermate vriendelijk meisje die ons heeft geholpen (Maud). Aanwinst voor het bedrijf. Jammer alleen dat de digitalisering daar nog niet is gestart. Allemaal handgeschreven bonnen. Echt niet van deze tijd van den Heerik!
Daar moeten jullie echt iets aan gaan doen. Maar het personeel is prima.

Morel

Gewoon super betrouwbaar en alles perfect geregeld!

Profijt Meubel

Een hele fijne ontvangst door Jordy. Echt een man van kennis en super vriendelijk, niet dwingend of zo, maar gewoon eerlijk. Hier komen wij zeker weer als we wat nodig hebben voor de inrichting.

Heleen

Woonrijk heeft een mooie winkel en een grote collectie van diverse merken Wij zijn zeer deskundig en klant vriendelijk geholpen

J.Handjes

Prima geregeld nemen de tijd voor je en er is niets teveel moeite wij waren door Marleen geholpen

Willem

Goede service en prettig contact

hans kleen

Vriendelijk compleet .