Rob

Ruime keus, eerst rustig rondgelopen en rustig gezeten in banken en stoelen

M. Hoekstra

Vakkundig advies, vriendelijk personeel

Bakker

Had gebeld met een vraag. kwam later in de winkel en ze wisten het nog van het telefoontje. (of dat is super slim of ze krijgen nooit telefoontjes)

Wouter Jones

Fijne winkel met veel keuze en mogelijkheden. Niet opdringerige medewerkers en ze hebben veel verstand van hun producten. We werden zeer netjes geholpen en hebben een mooi bankstel met salontafel... Fijne winkel met veel keuze en mogelijkheden. Niet opdringerige medewerkers en ze hebben veel verstand van hun producten. We werden zeer netjes geholpen en hebben een mooi bankstel met salontafel gevonden.

E. Lindeijer

Wij zijn meerdere keren bij Woonrijk geweest. De eerste keer was puur om ons te oriënteren. Tijdens ieder bezoek kwamen we een stukje verder met onze keuze. Simpelweg omdat wij zeer vriendelijk en... Wij zijn meerdere keren bij Woonrijk geweest. De eerste keer was puur om ons te oriënteren. Tijdens ieder bezoek kwamen we een stukje verder met onze keuze. Simpelweg omdat wij zeer vriendelijk en klantgericht door verschillende verkoopsters en verkopers werden geholpen. Allemaal even aardig! Dat is dan ook de reden dat wij niet meer elders gekeken hebben maar gekozen hadden om bij Woonrijk onze meubels aan te schaffen. Er wordt meegedacht en ze hebben ons alle aandacht gegeven. Een top winkel!

Gideon

Tot dusver heel goed. Goed geadviseerd over een bank, hierbij verschillende verkopers gesproken die allen veel kennis van zaken hadden en niet opdringerig waren. Er is goed meegedacht en we hebben... Tot dusver heel goed. Goed geadviseerd over een bank, hierbij verschillende verkopers gesproken die allen veel kennis van zaken hadden en niet opdringerig waren. Er is goed meegedacht en we hebben ons totaal niet onder druk gezet gevoeld.
We zijn nu benieuwd naar de levering en de uiteindelijke bank. Tot dusver zeker een aanrader.

A van Dijk

Bank Murlo besteld bij Profijtmeubel. Hier kan je nog gewoon rustig rondkijken en proefzitten . Uitstekend en prettig geholpen door Jordy. Bank is gisteren ruim binnen de leveringstermijn geleverd... Bank Murlo besteld bij Profijtmeubel. Hier kan je nog gewoon rustig rondkijken en proefzitten . Uitstekend en prettig geholpen door Jordy. Bank is gisteren ruim binnen de leveringstermijn geleverd en vakkundig en snel in elkaar gezet. En hij zit heerlijk ! En geen Paniek hier Jordy , met de kleur Niagara 158 !

H klein Meulekamp

We zijn bij Superkeukens , prima geholpen en te woord gestaan

RJ Koorn

Keurige winkel deskundig en niet opdringerig personeel