Ozmen

Super fijn geholpen denken met je mee

P. Kuiken en M. Broeks

Gaat u hier maar even voor zitten…. Hoe bedoelt u? Waar zitten? Ja dat zit (sorry) nl zo. Drie en een halve week terug zou onze nieuwe bank bezorgd worden. Fijn! Oude bank eruit en plek voor de... Gaat u hier maar even voor zitten…. Hoe bedoelt u? Waar zitten? Ja dat zit (sorry) nl zo. Drie en een halve week terug zou onze nieuwe bank bezorgd worden. Fijn! Oude bank eruit en plek voor de nieuwe gemaakt. Het was een vrijdag, niet de dertiende, maar alles liep verkeerd volgens de twee zeer chagrijnige bezorgers. Zo ook met onze bank. Het eerste deel van de bank was prima, het tweede en derde niet. Heel ander model en andere stof. Even met de zaak bellen… Ja en de klant heeft ook problemen met betalen omdat ze geen pinapparaat mee hadden…..!? Alles moest mee terug. Dezelfde dag hebben we met de winkel gebeld. Ze zouden het uitzoeken en we zouden teruggebeld worden….. Niet dus, en zelf maar weer gebeld en weer hetzelfde verhaal. Niets dus. Na tien dagen het maar met een servicemelding geprobeerd. Ja hoor een reactie! Ze hadden de eerste week foto’s opgestuurd naar de leverancier. We wisten iets, maar daar bleef het bij. Na drie weken toch maar weer per mail gevraagd hoe het verder ging….. Er was een herinneringsmail naar de leverancier gestuurd! Ja, we snappen het, bellen kost veel te veel tijd! Hoe zouden we er met Kerst bijzitten (staan)? En Excuses? Nooit van gehoord! Wie heeft hier de leiding?
Oh ja, die ene ster hierboven is voor de verkoopster die ons wel goed geholpen heeft.
Peter Kuiken en Marian Broeks

Reactie Woonrijk Langedijk:

Beste Mevrouw,
Wij hebben uw klacht serieus genomen. Per abuis is er met een levering een bank door elkaar gehaald. Gelukkig hebben we dit kunnen achterhalen en deze week direct met u een nieuwe bezorg afspraak kunnen maken. We hebben begrip voor uw teleurstelling. We hebben vanuit de verkoop ook met u gesproken, we betreuren dat u zich zo voelt. Alsnog een fijne vakantie deze week, wij komen de week erna de bank bezorgen. Met vriendelijke groet, Team Woonrijk.

Ellen Torrelli

Wij hebben een slaapkamerkast gekocht.
Wij hebben een slaapkamerkast gekocht.
Zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan en de verkoper nam alle tijd voor ons. Toen de kast zou komen kregen we s morgens vroeg een telefoontje dat het niet door kon gaan ivm ziekte. Dat was niet leuk maar het is overmacht. Een nieuwe datum geprikt en tot onze grote blijdschap belden ze dat het toch nog eerder zou kunnen dan die datum. Kast werd bezorgd en in elkaar gezet door zeer vriendelijke en deskundige medewerkers.
De kast staat prachtig en wij zijn zeer tevreden over hoe alles afgehandeld is!!

Reactie Woonrijk Langedijk:

Beste Mevrouw,
Hartelijk dank voor uw geduld en uw mooie review.
Met vriendelijke groet, Team Woonrijk

Duijn

Leuke verkoop goede ontvangst mooie spullen

H.C. Kolk

Goed geholpen en prachtige houten meubels

Marja Grooteman

Wij komen hier al jaren. Vinden altijd iets naar onze zin. Goede adviezen.

A van Kooperen

Zeer goed.

Rina Bergisch

Prima bedrijf, deskundig personeel, goede service.

M.W. Hachmer

Goed geregeld