Voldoet het rapport aan uw verwachtingen?
Kreeg u een duidelijk antwoord op uw vragen?

M de Geus

Als heel plezierig en professioneel ervaren. Er werd overal grondig naar gekeken; van de kruipruimte tot de dakpannen. Alle vragen die wij hadden werden ook beantwoord.

Wies Boogaard

Mijn ervaring met dit bedrijf was zeer positief. De bouwkundige keuring is netjes en precies uitgevoerd. Op al mijn vragen kwam een prima antwoord dat tevens ook verwerkt is in de rapportage. Die... Mijn ervaring met dit bedrijf was zeer positief. De bouwkundige keuring is netjes en precies uitgevoerd. Op al mijn vragen kwam een prima antwoord dat tevens ook verwerkt is in de rapportage. Die rapportage werd snel en netjes opgeleverd.

Delfine Renson

Wij zijn erg tevreden over Jasper en Wooninspectie Zeeland.
Jasper is zeer professioneel en heeft een gedegen rapport opgeleverd.

Zeer aan te bevelen!

H c m LENAERTS

Uitstekende - en prima verzorgde bouwkundige taxatie met scherpe-en alerte aandacht voor alle voorkomende praktische ( verleden,huidig en toekomstig) zaken inzake woning en praktijkruimte.

Hermans

Kundig en zeer flexibel

Snel, vriendelijk en duidelijk

Stefan

Bij dit bedrijf een bouwtechnische keuring laten uitvoeren. Het raport is duidelijk met fotos en snel geleverd! Ook de afspraak was snel geregeld!

Robin

Afspraak maken is heel makkelijk en flexibel. Goede, professionele en duidelijke communicatie. Zeer snel het duidelijke en nette rapport in huis! Wij zijn zeer tevreden!

Willemina

Zeer onafhankelijk en ook realistisch. Klantvriendelijkheid en duidelijk, ook voor een leek. Ik zou dit bedrijf ten zeerste aanraden, Jasper is een zeldzaam goede professional en vooral... Zeer onafhankelijk en ook realistisch. Klantvriendelijkheid en duidelijk, ook voor een leek. Ik zou dit bedrijf ten zeerste aanraden, Jasper is een zeldzaam goede professional en vooral onafhankelijk.

Bouwtechnisch rapport had ik vrij vlug.