Voldoet het rapport aan uw verwachtingen?
Kreeg u een duidelijk antwoord op uw vragen?

Marcel Stroo

Nauwkeurige inspectie en ruim voldoende kennis van zaken

Bart de Kuijper

In een woord Uitstekend. Jasper legde tijdens de keuring duidelijk dingen uit. Gaf ook tips voor het verduurzamen van de woning en gaf helder inzicht in de verbeterpunten. Ik raad iedereen... In een woord Uitstekend. Jasper legde tijdens de keuring duidelijk dingen uit. Gaf ook tips voor het verduurzamen van de woning en gaf helder inzicht in de verbeterpunten. Ik raad iedereen Wooninspectie Zeeland aan.

Professioneel bedrijf. Heldere communicatie en komt afspraken na. Bouwkundige keuring zeer vakkundig uitgevoerd. Inspecteur heeft kennis van zaken. Rapport is helder en snel aangeleverd. Top!

We waren zeer tevreden. Nam de tijd voor onze vragen en gaf adviezen. Rapport is duidelijk.

Goede inspectie, fijn contact, helder oordeel. Rapport was toegezegd voor het weekend en kwam vrijdag 's avonds rond 21 uur. Ik heb begrip voor de werkdruk, maar dat is wel een beetje laat. Staat... Goede inspectie, fijn contact, helder oordeel. Rapport was toegezegd voor het weekend en kwam vrijdag 's avonds rond 21 uur. Ik heb begrip voor de werkdruk, maar dat is wel een beetje laat. Staat tegenover dat ik op schriftelijke vragen in het weekend snel antwoord kreeg.

Poortvliet

Keurig rapport, heel netjes en duidelijk. Zeer tevreden.

Kundig, professioneel, vriendelijk.
Jasper nam alle tijd om zaken uit te leggen en heeft ons ook extra werk over het asbest uit handen genomen.

Snel en goed onderzoek. Snelle terugkoppeling van de resultaten. Rapport is overzichtelijk