Thierry is een vriendelijke verkoper die niets opdringt. Hij laat je rustig kijken en verteld eerlijk wat hij wel en niet weet over de motor die hij heeft staan.

herman vd stok

Heb hier een motor ingeruild en een andere gekocht

Bianca en Niels

Prima geholpen en we zijn zeer tevreden.

Ton Kees

Ik ken Thierry al heel wat jaartjes en ben nooit bedrogen uitgekomen bij hem wat hij belooft doet hij en altijd in voor een geintje en de koffie staat altijd klaar,gewoon een simpatieke gast zonder... Ik ken Thierry al heel wat jaartjes en ben nooit bedrogen uitgekomen bij hem wat hij belooft doet hij en altijd in voor een geintje en de koffie staat altijd klaar,gewoon een simpatieke gast zonder poeha

Een eerlijke man verkoopt top machines

Gerard

Keurig bedrijf met een prettige en open manier van zakendoen. Thierry houdt je netjes op de hoogte van de vorderingen en alles is bespreekbaar. Dit is een bedrijf wat ik met alle plezier aanbeveel.

Richard

Mooie motor gekocht bij Witteveen Motoren! Goed en vriendelijk contact. Reageert snel op vragen en mailtjes.

Baudewyns Patrick

Thierry witteveen is heel correct met zijn klanten. Ben uitermate tevreden met mijn aankoop.

D.Schipper

Zeer prettig zaken doen met Thierry, goede prijs terug gekregen van mijn motor en tegen een schappelijke prijs een mooie teruggekocht. Afhandeling snel en deskundig. Door de ervaring van Thierry... Zeer prettig zaken doen met Thierry, goede prijs terug gekregen van mijn motor en tegen een schappelijke prijs een mooie teruggekocht. Afhandeling snel en deskundig. Door de ervaring van Thierry weet hij waar hij op moet letten bij aankoop.

Hendrik-Jan

Fijn bedrijf, CBR ingeruild voor mooie Pan European.