Gerard

Keurig bedrijf met een prettige en open manier van zakendoen. Thierry houdt je netjes op de hoogte van de vorderingen en alles is bespreekbaar. Dit is een bedrijf wat ik met alle plezier aanbeveel.

Richard

Mooie motor gekocht bij Witteveen Motoren! Goed en vriendelijk contact. Reageert snel op vragen en mailtjes.

Baudewyns Patrick

Thierry witteveen is heel correct met zijn klanten. Ben uitermate tevreden met mijn aankoop.

D.Schipper

Zeer prettig zaken doen met Thierry, goede prijs terug gekregen van mijn motor en tegen een schappelijke prijs een mooie teruggekocht. Afhandeling snel en deskundig. Door de ervaring van Thierry... Zeer prettig zaken doen met Thierry, goede prijs terug gekregen van mijn motor en tegen een schappelijke prijs een mooie teruggekocht. Afhandeling snel en deskundig. Door de ervaring van Thierry weet hij waar hij op moet letten bij aankoop.

Hendrik-Jan

Fijn bedrijf, CBR ingeruild voor mooie Pan European.

Harro de Vo

Uitstekend: no-nonsens, betrouwbaar en respectvol.
Bij het kopen van een motor gaat het vooral ook om (wederzijds) vertrouwen. Dat was direct zo.
Verder alle tijd voor de afhandeling van...
Uitstekend: no-nonsens, betrouwbaar en respectvol.
Verder alle tijd voor de afhandeling van de deal, zowel via mail als bij Thierry op de zaak.

Jobert Louwerse

Prima bedrijf, neemt even de tijd en weet waar die over praat

A. Verbaan

Open en eerlijk bedrijf.
zeer goede service

Arnold karelse

Erg vriendelijke man die zeer behulpzaam is. Heeft veel parate kennis van motoren. Super service want mijn motor werd zelfs thuisbezorgd.

Hans

Mijn ervaring is erg goed vriendelijk ontvangen met koffie duidelijke uitleg over de motor ben erg blij met mijn Harley .