Michel

Geweldige service, snelle afspraak, en eerlijkheid! Al met al een top ervaring!

Jorrit

Super betrouwbaar, snel en fijn op zaken mee te doen.

Hennie

Vriendelijk en professioneel. Eerlijk en oprecht met verkoop motoren. Hij heeft goede motoren te koop.

NIELS DINGEMANSE

Enthousiast en klantvriendelijk.

Coen

Prima, kon zelfs ver buiten de normale openingstijden terrecht!

Collin Eversdijk

Mijn ervaring met dit bedrijf is uitstekend! Goeie service!

Richard

Via internet bij Witteveen Motoren terecht gekomen. Ik had al genoeg positieve review's gelezen, om 08:00 uur gebeld en kon al begin die middag terrecht om een KTM te bekijken.
Even zoeken...
Even zoeken waar het is, want je rijdt er zo voorbij omdat het daar zo mooi is! De ontvangst heel fijn en ontspannen, rustig de motor mogen bekijken en een proefrit was geen enkel probleem. De groene plaat wordt erop gezet en je mag direct rijden.
Na een nachtje erover te hebben geslapen besloten de nieuwe motor te kopen en de ochtend daarop al op kunnen halen.
Ook nu weer heel ontspannen met een zeeuwse bolus en koffie een fijne ontvangst! Lekker praten over motoren, waar het allemaal om draait bij de hobby!
Het regelen van de papieren en pinnen kan allemaal op locatie wat heel ideaal en professioneel is!
Thierry, hartelijk bedankt voor service. Ik kom graag nog eens langs!

We werden hartelijk ontvangen met koffie ,en werden goed geïnformeerd en geadviseerd over verschillende motoren .Ik kreeg er gelijk een goed gevoel over

S. Hagenaars

Prima service, hart voor motorfietsen! Een echte liefhebber

R. de Rijke

Een eerlijke zakenman, waar je een goed gevoel bij krijgt. Hij maakt tijd vrij om alles aan de motor uit te leggen en geeft je de ruimte om vragen te stellen. Verder geeft hij aan dat als er vragen... Een eerlijke zakenman, waar je een goed gevoel bij krijgt. Hij maakt tijd vrij om alles aan de motor uit te leggen en geeft je de ruimte om vragen te stellen. Verder geeft hij aan dat als er vragen zijn of binnen korte termijn iets mankeert aan je nieuwe motor je altijd contact op kannemen zodat hij het op kan lossen.