Althea Helder

Correct

Hetty Heijnen

Top service

BC Heeres

Op zoek naar een bepaalde maat passe partouts voor een schappelijke prijs kwam ik uit bij dit bedrijf. Zeer ruime keus, goede prijzen en overzichtelijke website. Het bestellen gaat eenvoudig, alleen... Op zoek naar een bepaalde maat passe partouts voor een schappelijke prijs kwam ik uit bij dit bedrijf. Zeer ruime keus, goede prijzen en overzichtelijke website. Het bestellen gaat eenvoudig, alleen is door een fout aan hun kant (geen controle of de pakbon wel uit de printer was gerold) mijn bestelling niet verzonden. Mail gestuurd en er werd telefonisch contact met me opgenomen om het uit te leggen. Duurde alsnog iets langer dan verwacht (1-2 dagen) voordat ik mijn passe partouts kreeg, maar nu ze hangen ben ik er blij mee!

Bjorn Klein Gunnewiek

Update: aftersales nam contact op met mij, erg vriendelijk en een restitutie ontvangen ivm het lange wachten op de producten (iets wat ze vervelend vonden naar de klant toe)
5 weken op de...
5 weken op de lampen moeten wachten en pas na een telefoontje werden ze verzonden omdat de producten heel toevallig pas binnen waren gekomen op de dag van mijn belletje, wat een toeval zeg... Ook in de periode van wachten niks van het bedrijf gehoord.

Peter Segers

Goede en duidelijke site. perfecte levering

m ras m ras

Ik heb 2 borden besteld voor buiten gebruik.ik moet zeggen dat ik de kwaliteit een beetje spannend vind.na boren van gaten voor bevestiging zie ik al snel vocht ophoping in de cirkel rond boorgaten

Reactie Wissellijstenhandel:

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
In dit geval zou u de gaten af kunnen kitten: dat voorkomt eventuele vocht vorming.
U zou eventueel ook nog even contact met ons op kunnen...
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
U zou eventueel ook nog even contact met ons op kunnen nemen: dan spreken we het een en ander door.
In ieder geval alvast hele fijne dagen!
Linsey
Signerie

Carly Buckmann

Zeer tevreden,snelle levering en bij n vraag krijg je gelijk antwoord.
Helemaal top

Levering en klantvriendelijk

Mario Pecht

Prima. Dnel geleverd en alles was netjes.