Assortiment
Prijs
8.5/10
Communicatie

S Botter

Wederom goede wijnen en de levering werd weer snel gedaan!

C.J. Overdevest

Al een aantal keren besteld via de website. De wijnspecialist verkoopt nl. een rosé wijn die wij erg lekker vinden. Ondanks vertraging of tijdelijk niet beschikbaar wordt de wijn altijd netjes en... Al een aantal keren besteld via de website. De wijnspecialist verkoopt nl. een rosé wijn die wij erg lekker vinden. Ondanks vertraging of tijdelijk niet beschikbaar wordt de wijn altijd netjes en goed verpakt thuis bezorgd.

Nadat ik de bestelling had geplaatst bleek dat ik de bezorging daarvan niet kon plannen. Dat is erg onhandig omdat ik niet altijd thuis ben. Het zou een grote verbetering zijn als het bezorgmoment... Nadat ik de bestelling had geplaatst bleek dat ik de bezorging daarvan niet kon plannen. Dat is erg onhandig omdat ik niet altijd thuis ben. Het zou een grote verbetering zijn als het bezorgmoment gekozen kan worden. Of als ik zou kunnen kiezen voor een afhaalpunt.

Reactie Wijnspecialist.nl:

Bedankt voor de tip! We zijn met onze vervoerder aan het overleggen wat hier de mogelijkheden voor zijn.

Sanne

Leuk om te zien dat Wijnspecialist.nl mijn favoriete wijn (AIX Rosé) nu ook verkoopt. Ze hebben er een nieuwe klant bij!

Elsbeth

Uitstekende service en correcte levering. Wij hebben de Aix rosé besteld, welke keurig netjes verpakt werden afgeleverd. En natuurlijk voor een mooie prijs.

Sonja Kwakernaat

Super Goed

S. Botter

Snelle levering en lekkere wijnen!

van den Hoek

Makkelijk bestellen en betalen.
Genoeg wijnsoorten.
Snelle levering.