Assortiment
Prijs
8.5/10
Communicatie

Fenno Boonen

Diverse keren wijn besteld bij Wijnspecialist.nl! Erg tevreden over deze webshop. Een mooi assortiment met leuke wisselende aanbiedingen. Klantenservice staat altijd voor je klaar voor persoonlijk... Diverse keren wijn besteld bij Wijnspecialist.nl! Erg tevreden over deze webshop. Een mooi assortiment met leuke wisselende aanbiedingen. Klantenservice staat altijd voor je klaar voor persoonlijk advies.

Bert Niemeijer

Prima ervaring , snelle en goede levering

Jaimy Kunst

Fijn, In verband met het paasweekend kwam me bestelling zelfs dan nog op tijd binnen. 1 dag langer dan normaal gesproken maar zelfs nog in de 2 werkdagen bezorgingsduur. De wijnen kwamen in 2... Fijn, In verband met het paasweekend kwam me bestelling zelfs dan nog op tijd binnen. 1 dag langer dan normaal gesproken maar zelfs nog in de 2 werkdagen bezorgingsduur. De wijnen kwamen in 2 verschillende dozen aan die goed waren ingepakt en met grote rode sticker met voorzichtig. De doos was gevuld met plastic zakken met lucht zodat elke klap die doos zou krijgen niks met de wijnen zou gebeuren. Top plek om mooie wijnen te bestellen!

Bührmann

Soms gebeurt het nog, blij verrast raken van een nieuwe ontdekking. Na contact met klantenservice werd er een doosje rood assorti voor me samengesteld. Exact wat ik zocht, goede wijn van n mooie... Soms gebeurt het nog, blij verrast raken van een nieuwe ontdekking. Na contact met klantenservice werd er een doosje rood assorti voor me samengesteld. Exact wat ik zocht, goede wijn van n mooie prijs. Dik tevreden!

Maaike

Onlangs twee dozen wijn besteld die de volgende dag al geleverd werden. Beide wijnen zijn heerlijk en waren erg goed geprijsd. Top service en ervaring met de Wijnspecialist, ik kom zeker terug voor... Onlangs twee dozen wijn besteld die de volgende dag al geleverd werden. Beide wijnen zijn heerlijk en waren erg goed geprijsd. Top service en ervaring met de Wijnspecialist, ik kom zeker terug voor een nieuwe bestelling!

Arend

Fijne website met een goed assortiment!

Johannes

Bestelling gedaan bij wijnspecialist echter tijdens transport was breuk ontstaan wat tijdig aan mij werd gemeld. Adequaat en snel opgelost. Service die je bij een webshop niet echt verwacht.

Jarno de Vries

Ik bestel regelmatig online wijn, maar ik kende deze website nog niet, maar was positief verrast door het grote assortiment en goede prijzen. Mijn eerste bestelling verliep perfect!

Sanne

Wekelijks goede aanbiedingen, scherpe prijzen en heldere omschrijvingen bij de wijnen.