Assortiment
Communicatie

Demy

Vlotte levering, breed assortiment

Toelichting

Hele prettige winkel waar ik al jaren naar tevredenheid mijn wijntjes bestel. Service is altijd spot on en ook wordt ik wekelijks geïnformeerd over aanbiedingen en nieuw assortiment

Jefte Cobben

Beoordeling service 19 crimes

Toelichting

een tijd geleden heb ik een wijntje besteld, snel geleverd maar helaas de verkeerde. na een mail te hebben gestuurd dat het de verkeerde was hebben ze meteen de juiste wijn opgestuurd en mocht ik de... een tijd geleden heb ik een wijntje besteld, snel geleverd maar helaas de verkeerde. na een mail te hebben gestuurd dat het de verkeerde was hebben ze meteen de juiste wijn opgestuurd en mocht ik de andere fles houden. zeer goeie service

eddy lenaerts

Conas seln appassito

rode wijn

Tim

Geleverde wijn was niet de bestelde wijn

Toelichting

Wijn van de website (inclusief plaatje) was niet de wijn die ik heb ontvangen. Tevens kreeg ik verschillende flessen, etiketten + jaargangen geleverd. Heel vreemd als je wijn bestelt voor een... Wijn van de website (inclusief plaatje) was niet de wijn die ik heb ontvangen. Tevens kreeg ik verschillende flessen, etiketten + jaargangen geleverd. Heel vreemd als je wijn bestelt voor een kerstdiner. Na contact met wijnspecialist bleek dat zij dit anders zien, erg jammer.

Reactie Wijnspecialist.nl:

Hoi Tim,
Hoi Tim,
Vervelend om te horen dat het etiket en het jaartal niet overeenkwamen met de informatie op de website. Wij proberen de jaargangen en etikettering altijd zo actueel mogelijk te houden, alleen kan het helaas wel eens voorkomen dat er net een andere jaargang met een ander etiket wordt gevoerd. Wij proberen hier altijd over te informeren en zie ook dat er contact over is geweest.
Klantenservice Wijnspecialist

Vincent Pennings

Goed assortiment - rommelige communicatie

Toelichting

Ik heb bijna twee weken moeten wachten op mijn wijn. Dit is zelfs in de kerst periode een lange wacht tijd. Ik had een aantal flessen besteld die volgens de site leverbaar waren, maar dat bleek toch... Ik heb bijna twee weken moeten wachten op mijn wijn. Dit is zelfs in de kerst periode een lange wacht tijd. Ik had een aantal flessen besteld die volgens de site leverbaar waren, maar dat bleek toch niet op voorraad. Vervolgens wilde ik mijn adres aanpassen en dat is niet goed doorgekomen waardoor het pakket even zoek was. Al met al kostte het mij zelf hierdoor meer tijd en dat is niet wat je wenst bij een online wijnhuis.

Reactie Wijnspecialist.nl:

Beste Vincent,
Beste Vincent,
Vervelend om te horen dat u twee weken op uw wijn heeft moeten wachten. De decembermaand is voor webwinkels een ontzettend drukke maand, waardoor zendingen helaas een langere levertijd kunnen hebben. Wij hebben in deze periode gecommuniceerd op onze website dat leveringen langer kunnen duren dan u van ons gewent bent. In ieder geval nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Klantenservice Wijnspecialist

Ineke van Dijk-Bontes

Belofte waar gemaakt

Toelichting

alles geleverd zoals beschreven wordt

Nolanda Landheer

Goede wijnen snelle levering

Toelichting

Netjes geleverd hand geschreven kaartje erbij erg leuk

T. Roede

Terra Linda Viura

beoordeling

Lily

Wijn

Arlette Smidt

Super

Toelichting

Buiten de bezorging om(waar de wijnspecialist) niks aan kan doen, is dit een geweldige online "winkel"!!