Was de prijs-kwaliteitsverhouding goed?
Is uw bestelling tijdig geleverd?
Verliep het bestelproces gemakkelijk?
Vond u de informatie op de site voldoende?

Martin Dijkmans

Na telefonisch overleg ben ik prima geïnformeerd. We hebben met stip een nieuwe lievelingswijn: Russolo Due!

Wat zijn onze sterke punten?

Heerlijke wijnen voor een prima prijs.

Wat meer actiewijnen zou fijn zijn. Verder bestelde ik een wijn waarvan de jaargang blijkbaar niet meer leverbaar was. Kan gebeurden natuurlijk, gelukkig was de nieuwe jaargang ook uitstekend.

M. Bisschops

In het brede landschap van wijn webwinkels is deze zeker een aanvulling met relatief kleine wijnhuizen van uitstekende kwaliteit. Tijdens een telefonisch onderhoud ben ik uitstekend geadviseerd. De... In het brede landschap van wijn webwinkels is deze zeker een aanvulling met relatief kleine wijnhuizen van uitstekende kwaliteit. Tijdens een telefonisch onderhoud ben ik uitstekend geadviseerd. De wijn is netjes op tijd en keurig verpakt aangekomen.

Wat zijn onze sterke punten?

Goede beschrijvingen en voorwaarden.

Dhr. Govert Kaelkens

Uitstekende selectie van Italiaanse wijnen! Zeer lekker en betaalbaar.

lekkere wijnen

Matthieu Daandels

In de wirwar van alle wijn webwinkels is Wijndeal een uitstekende winkel met hele mooie wijnen en prima service. Ik heb ze nog niet op een mindere wijn kunnen betrappen.

Wat zijn onze sterke punten?

prijs en kwaliteit staan hier in een heel hoog vaandel.

Wellicht kunnen er meer acties gemaakt worden met aanbiedingen

Jesse Begrer

Heerlijke wijnen voor een goede prijs

Wat zijn onze sterke punten?

de smaakomschrijvingen zijn heel goed

De verpakking was wel wat groot

Jim Delsey

Very nice wines, good value and service.

Tanja Hermans

Super service

Wat zijn onze sterke punten?

snelle afhandeling en thuis gebracht

nee

Marcel Wientjes

Gewoon prima, uitstekende kwaliteit voor mooie prijs, heb de wijnen niet goedkoperkunnen vinden.

maxime kallen

Prima service! Je gekochte jaargang was niet meer leverbaar en er werd gebeld om een andere jaargang te sturen. Die was ook uitstekend. We hebben genoten van de russolo due

klantgerericht

J.L.Bos

Waanzinnig goede wijn waar je echt van kunt genieten zowel bij een lekker stuk vlees als ook op het terras