Was de prijs-kwaliteitsverhouding goed?
Is uw bestelling tijdig geleverd?
Verliep het bestelproces gemakkelijk?
Vond u de informatie op de site voldoende?

P. Daniels

Lekkere wijntjes, goede service!

Wat zijn onze sterke punten?

Goede wijnen, prettige afhandeling!

M. van Wieren

De bestelde wijnen waren zonder uitzondering bijzonder lekker. In tegenstelling tot andere websites waar ik ondanks de lovende omschrijvingen van de wijnen toch vaker teleurgesteld ben over de... De bestelde wijnen waren zonder uitzondering bijzonder lekker. In tegenstelling tot andere websites waar ik ondanks de lovende omschrijvingen van de wijnen toch vaker teleurgesteld ben over de kwaliteit.

Wat zijn onze sterke punten?

kwaliteit van de geproefde wijnen

themaboxen ontbreken, dat zou een mooie aanvulling zijn. Bijvoorbeeld rose box.

Margriet Dewevere

Alles netjes op tijd en gratis geleverd.

Wat zijn onze sterke punten?

De wijnen zijn voor zover ik die geproefd heb uitstekend van kwaliteit. Het is duidelijk dat voor deze winkel de kwaliteit voorop staat.

Een aanvulling zou kunnen zijn om meer pakketten te leveren en meet verschillende deal samen te stellen maar ik begrijp dat dit ook niet voor iedereen hoeft te gelden. Fijn dat ik ook telefonisch... Een aanvulling zou kunnen zijn om meer pakketten te leveren en meet verschillende deal samen te stellen maar ik begrijp dat dit ook niet voor iedereen hoeft te gelden. Fijn dat ik ook telefonisch netjes geadviseerd werd.

Dhr. Crompvoets

Prima geadviseerd, mooie betaalbare prijzen

goed assortiment

meer lokale wijn

Jaques Mulder

Bestelling is prima afgehandeld.

mooi assortiment

meer wijnen uit nieuwe wereld

Denneman

Uitstekend service geleverd. De wijn was even niet voorradig maar ik kreeg een prima alternatief voorgesteld en nog een waardebon ook.

mooie wijnen

Bica Geleen

Super goede keuze, dus je koopt nooit iets verkeerds

Wat zijn onze sterke punten?

Bijna alles altijd voorradig, snel geleverd

Tanja Hermans

Snelle service. Overzichtelijke site

Martin Dijkmans

Na telefonisch overleg ben ik prima geïnformeerd. We hebben met stip een nieuwe lievelingswijn: Russolo Due!

Wat zijn onze sterke punten?

Heerlijke wijnen voor een prima prijs.

Wat meer actiewijnen zou fijn zijn. Verder bestelde ik een wijn waarvan de jaargang blijkbaar niet meer leverbaar was. Kan gebeurden natuurlijk, gelukkig was de nieuwe jaargang ook uitstekend.

M. Bisschops

In het brede landschap van wijn webwinkels is deze zeker een aanvulling met relatief kleine wijnhuizen van uitstekende kwaliteit. Tijdens een telefonisch onderhoud ben ik uitstekend geadviseerd. De... In het brede landschap van wijn webwinkels is deze zeker een aanvulling met relatief kleine wijnhuizen van uitstekende kwaliteit. Tijdens een telefonisch onderhoud ben ik uitstekend geadviseerd. De wijn is netjes op tijd en keurig verpakt aangekomen.

Wat zijn onze sterke punten?

Goede beschrijvingen en voorwaarden.