Was de prijs-kwaliteitsverhouding goed?
Is uw bestelling tijdig geleverd?
Verliep het bestelproces gemakkelijk?
Vond u de informatie op de site voldoende?

Evert Tuinstra

De wijnen voldoen aan de beschrijvingen en zijn buitengewoon lekker. Het was ook prettig te ervaren dat er daadwerkelijk ook iemand persoonlijk bereikbaar was die ons ook een prima advies gaf. De... De wijnen voldoen aan de beschrijvingen en zijn buitengewoon lekker. Het was ook prettig te ervaren dat er daadwerkelijk ook iemand persoonlijk bereikbaar was die ons ook een prima advies gaf. De site is duidelijk opgebouwd en de wijnen zijn prima te zoeken. Ik zal zeer zeker opnieuw bestellen. Dank Wijndeal!

Wat zijn onze sterke punten?

Misschien meer Italiaanse wijnen? Barolo?

Jo vd Donk

nee

Jo vd Donk

Van den Berg

Heerlijke wijn op afspraak geleverd! Klantgericht.

Wat zijn onze sterke punten?

Misschien wat meer verzamelpakketten?

Jo Mastenbroek

In de overvloed aan internetsites met wijnaanbiedingen is wijndeal een nieuwkomer en de eerste test, d.w.z bestelling van verschillende wijnen is naar volle tevredenheid verlopen.

Wouter Janssen

Ik vind wijn heel lekker maar ben geen kenner.
Dankzij de uitstekende beschrijving bij de wijn heb ik nog steeds geen misser besteld.
De kortingen zijn prima en de snelle levering is...
Ik vind wijn heel lekker maar ben geen kenner.
De kortingen zijn prima en de snelle levering is ook erg fijn. Kortom zeer tevreden!

Miryam Dassen

We hebben prima advies gekregen, Dit ging heel soepel. Na telefonisch contact werd de wjin op afspraak geleverd.

Wat zijn onze sterke punten?

We hebben vaker wijn gekocht online maar jullie zijn zeer persoonlijk en klantgericht. Dank !

Mevr. van Berkem

Wil Derrez

Wijn gekocht en mooi gratis geleverd

nee

Paul Daemen

Zeer positief verrast door de kwaliteit van de wijn.

meer kortingsacties?