Sjonnie

Een levering zoals je verwacht van het product dat ik wilde hebben voor een scherpe prijs...

De eerdere reviews waren overtuigend genoeg om een eerste aanschaf te doen. Niet teleurgesteld. Je wordt van het hele ordering proces op de hoogte gehouden t/m de levering door post

Mike Stoffels

Fijn bedrijf.

Onlangs voor het eerst iets besteld, vooraf om advies gevraagd per e-mail en er werd zeer snel gereageerd dus dat was fijn!

Duidelijke informatie op website en ook goed geholpen door de klantenservice.

A.R Paalman

Zeer goed, product zelf op gehaalt goede uitleg.

Een geweldige wifi antenne en router, met de camper voor het eerst gebruikt en hij werkt uitstekend heb hem boven op camper geplaatst. Kreeg er ook een nl handleiding bij.

Reedeker

Goedkoopste aanbieder voor mijn wifi dongle die ik kon vinden (ALFA Network AWUS036NEH).
Rond de middag besteld en de volgende middag thuis afgeleverd.

Rutger

Gewoon goed. Nette website, zeer snelle afhandeling van bestellingen.

Eric

Goede prijs voor een Alfa usb wifi adaptor.
Snelle verzending. Duidelijke e-mails over de afhandeling.
Ik ben erg tevreden.

Snelheid van verzending en duidelijke e-mails over de afhandeling.

WCAMIS Ltd

Het bedrijf had per ongeluk een verkeerd item gestuurd.
Na een telefoontje werd het onmiddelijk recht gezet en excusus aangeboden!

Erg klantvriendelijk bedrijf waar andere bedrijven van kunnen leren!

J

Top! Alle afspraken nagekomen, duidelijkheid over kosten en kennis van zaken! Volledig aan opdracht voldaan, prins dus.

Kennis van zaken

c.t van Urk

Super bedrijf duidelijk in afspraken en doen wat ze beloven

afspraak is afspraak

Gertjan

Ik ben niet zo van de reviews schrijven maar ben over deze webwinkel bijzonder tevreden dus toch maar even de moeite genomen.
Was mijn eerste ervaring met deze webshop en dat was prima, een...
Was mijn eerste ervaring met deze webshop en dat was prima, een goede duidelijke website, nette prijzen, goede communicatie.
Kortom een dikke voldoende !

Zeer snelle levering, erg netjes verpakt en product is ook gewoon goed.