Joost

Meerdere netwerk gerelateerde zaken besteld.

Ik had een frontje voor de wandcontactdoos in een minder gebruikelijke kleur nodig. Die is voor mij opgespoord en voor een leuke prijs geleverd.

T. van Ham

Besteld en geleverd, netjes zoals het hoort. Niets op aan te merken.

Snelle levering, prima prijs.

J Dorland

Snel

Bernard

Prima, rond 16:45 besteld de volgende dag netjes verpakt in huis.

Doen wat wordt toegezegd op de site.

Dom Daniel

Snelle feedback, niet altijd duidelijk wat in stock is

Zeer snelle feedback

Bart Grieten

Zeer uitgebreid assortiment. Onmiddellijk mijn ding gevonden

Zeer snelle en correcte levering

Richard Rem (Bungalowverhuur Valkman | La Sapinière)

Top firma! Bestel hier al jaren en de service voor aanschaf en after sales is perfect geregeld. Snelle levering ook naar België en Luxemburg.

Snelle levering, deskundig advies, after sales is perfect geregeld (heb je vragen of probleempjes ergens mee, dan levert Caspar goede service om je uit de brand te helpen).

vdVliet

Drie Ubiquiti AP's besteld. Scherpe prijs, snelle levering en een goed produkt. Geheel tevreden.

Scherpe prijs, en actieve informatie over de status van de bestelling.

Henk Lammers

Vlotte levering en een uitstekend product, hier kunnen we mee verder.

Bestelling vlak voor het sluitingsuur besteld maar toch meteen klaar gemaakt voor verzending top.

Wim

Goed advies gekregen over de verbetering van de wifi, zowel binnenshuis als voor buiten. Ook de installatie ging op een zeer prettige manier. De factuur achteraf viel 100% mee. Een bedrijf waar ik... Goed advies gekregen over de verbetering van de wifi, zowel binnenshuis als voor buiten. Ook de installatie ging op een zeer prettige manier. De factuur achteraf viel 100% mee. Een bedrijf waar ik zeker vaker zaken mee zal doen als dat nodig is.