Peter Groeneboom

Op de site van White Whale in Sneek zag ik een Victoire 933.
Op de site van White Whale in Sneek zag ik een Victoire 933.
Omdat er maar 1 foto en zeer weinig informatie was heb ik via het websiteformulier 2x om meer foto’s en informatie gevraagd maar geen antwoord gekregen.
Met een zeiljacht adverteren zonder relevante informatie en met 1 foto is natuurlijk al niet handig maar klantvragen niet beantwoorden geeft de indruk dat men niet veel moeite wil nemen om te verkopen.
Voor de eigenaar van dit jacht is het ook niet netjes want deze betaalt een flink bedrag aan makelaarskosten maar krijgt een slechte service.
Daarom vind ik Enno Dijkstra van White Whale uit Sneek een slechte jachtmakelaar en heb niet langer belangstelling voor dit jacht

via Botenbank

zie tekst

Arthur

Super goed bedrijf en erg integere mensen. Robbert en Petra doen echt hun best voor je. Zou dit bedrijf bij iedereen aanbevelen die een boot wil kopen of verkopen. Toppers zijn het!!!

Via een vriend.

Ze staan altijd met je in verbinding en bellen je om je op de hoogte te stellen als er iets is.

Nee vooral zo doorgaan. Het is een zeer goed bedrijf met veel kennis en ervaring.

Ton Hovens

De ervaring met White Whale Yachtbrokers Limburg is erg positief vooral Ron Priem weet waar hij het over heeft

In de Haven

Goed advies
Bij keuring de hele dag aanwezig
Goed overleg

Jan Hovens

Uitstekende ervaring met Ron Priem van limburg.white whale Yachtbrokers. Alles ging snel, vriendelijk en accuraat, binnen 10 dagen had ik al contact met de huidige koper.

via Frans van Kuyk, Yachting, Wessem

Vriendelijk, rustig en duidelijk

Beckers Michel

Professioneel. Behulpzaam en zeer vriendelijk bijgestaan voor White Whale Limburg door Ron Priem.

Via de haven.

Zeer goed op de hoogte.

Nihil

Stephen Mcwilliams

All good

D. Mulder

Uitstekende behandeling door Ron Priem, White Whale Limburg. Professioneel, terzake kundig, accuraat en punctueel.

Vis Botentekoop.nl

Professioneel, accuraat, punctueel. Uitstekende begeleiding gedurende het totale verkoopproces incl. keuring. Ron Priem bracht rust on het verkooptraject.

Kees Meeuwsen

White Whale Yachtbrokers Kantoor Limburg, Ron Priem. Een openbaring: wat een inzet! Ruim oprijd voor een afspraak, vriendelijk, deskundig en stelt je gerust.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Het viel op dat WWY Kantoor Limburg, Ron Priem bij ons in de haven zoveel boten verkocht, zelfs als ze al bij andere makelaars te koop waren geweest en daar uit frustratie waren vertrokken.

Deskundigheid, inzet bij bezichtiging, PRACHTIGE foto’s en alles op schema. Komt alle afspraken na en doet goede marktwaarde bepaling.

Onmogelijk

Robert H. G.

Excellent! We got an outstanding support buying our new ship.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

via the advert on the webpage

competenc, a very personal and reliable advice assosiatet with a comprehensive support

non

Jan

Ondanks een teleurstellende afgebroken aankoop in 2020 heeft WWY het schip in maart 2021 succesvol verkocht.

Website

Goed netwerk, enthousiaste en optimistische houding, veel aandacht en bezichtigingen, goed bereikbaar en adviserend

De verkoopovereenkomst geeft te veel ruimte voor de aankoper en verkopende partij om uit een voorlopige koopovereenkomst te stappen. Dit geeft weinig houvast om eventueel tot een acceptabele... De verkoopovereenkomst geeft te veel ruimte voor de aankoper en verkopende partij om uit een voorlopige koopovereenkomst te stappen. Dit geeft weinig houvast om eventueel tot een acceptabele schikking te komen.