W.P. Zoutendijk

Goede ervaring met verkoop catamaran in Dpanje

Bekende yachtbroker in NL

Kalmte en in oplossingen denken

Af en toe was de afstemming niet optimaal.

Bernhard Sadowski

Great

Declan Kelly

We purchase a Carver in Spain. Frans was very responsive and forever helpful throughout.

Joosten

Correct, duidelijk, prettig contact. Heldere communicatie.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Mond op mond reclame in de haven

Duidelijk, nauwkeurig en zorgvuldig. Laten niets aan toeval over. Goede begeleiding en informatie over het verloop van de verkoop.

Chris Jamart

Erg goed persoonlijk contact met Ron Priem van WWY Limburg.

botentekoop.nl

Ron Priem van WWY Limburg verdedigt op een correcte manier zowel de belangen van de verkopende partij als deze van de kopende partij waardoor de transactie prima is verlopen.

Truyers Dries

Verkoop van onze nimbus 27 familia door Ron Priem White whale Limburg

Haven

Zeer stipt en correcte afhandeling van de verkoop van onze boot

Frans Coolen

Ron Priem is niet alleen een goede makelaar, maar meer dan dat. Als makelaar zette hij zich volledig in voor het belang van ons als klant. Hij heeft een goede kijk op de markt, gaf heldere uitleg... Ron Priem is niet alleen een goede makelaar, maar meer dan dat. Als makelaar zette hij zich volledig in voor het belang van ons als klant. Hij heeft een goede kijk op de markt, gaf heldere uitleg over wat er allemaal komt kijken bij de verkoop, gaf snelle en accurate terugkoppeling tijdens het verkoopproces, en hield er goed de vaart in. Onze boot was dan ook binnen een week verkocht.
Veder regelde hij de werf waar de koper de boot wilde laten keuren en toen bleek dat een aantal defecten verholpen moest worden, zorgde hij ervoor dat binnen korte termijn de defecten door een monteur werden gerepareerd. Bijzonder blij waren wij met zijn doortastende handelwijze toen hij vlak voor de extreem hoge waterstand op eigen initiatief de boot naar een veilige plek in de werfhaven heeft gevaren. Zonder enige schade kon de boot daarna aan de nieuwe eigenaar worden overgedragen.

havenmeester

Deskundig, klantvriendelijk, accuraat, prettig in de omgang, daadkrachtig

Ruud van Wiltenburg

Zowel bij aankoop als verkoop nu tweemaal meer dan tevreden over de geboden service en afhandeling !
Oprechte adviezen en zorgvuldige ondersteuning ervaren in een branche waar emotie en zakelijk belang soms gevoelig ligt.

Via Rem Schuijt (expert)

Persoonlijke behandeling en vakkundige adviezen.
Ondanks drukke agenda, alle tijd nemen voor de koper én verkoper.

Tip: Zorg dat het zo blijft !

Family S. from Germany

We engaged WWY for selling our sailyacht, a Beneteau Oceanis from 2006.

Jan Willem Kemper

Pleasant, to the point, efficient and fast