ad wellner

Zeer content. zeker de snelle afhandeling en correctie van mijn foutieve maatopgave!

B.

De levering was snel dat was goed, maar het feit dat je moet betalen voor retourneren van producten is klantonvriendelijk. Bijna bij alle bedrijven is retourneren gratis. Dit stimuleert dus niet om... De levering was snel dat was goed, maar het feit dat je moet betalen voor retourneren van producten is klantonvriendelijk. Bijna bij alle bedrijven is retourneren gratis. Dit stimuleert dus niet om wederom iets online bij hen te bestellen. Degene voor wie het product was ia niet meer mobiel. Dus de mogelijkheid om naar de winkel te gaan samen is er niet meer. Als retourneren gratis was zou ik bijvoorbeeld een andere versie van het product bij Werkschoen kopen, maar wanneer het product niet past of iets dergelijks moet je wederom bijna €8 aan retour kosten betalen. Dat werkt demotiverend en zorgt ervoor dat wij elders bestellen. Waar retourneren wel kosteloos is.

Ronald van Eldijk

Prima assortiment

Monique Smit

Juiste informatie over bestelling, makkelijk te bestellen en snelle levering.

Marie-Louise Liethof

Positief

Ine Leenders

Een super geweldig bedrijf

Dick Eck

Goede terugkoppeling als het product later komt

Stan

Slecht , misleidende advertentie

Kees Haarsma

Bestelling liet op zich wachten wat keurig is gecommuniceerd en geregeld door werkschoenenland, goede ervaring dus!