John Jansen

1 paar was helaas uitverkocht bleek na bestellen. Andere paar was er na een week ongeveer.

Peter Berkien

Prima service

Jack van de Haterd / Stichting Ecologisch Beheer

Positief ervaring

Merel Klaauw-Meijer

Zeer nette en snelle service

Thijmen Lankveld

Misschien voor jullie een aandachtspuntje, toen ik deze jas had besteld, zag ik dat deze niet gelijk leverbaar was.. ik had toen een mailtje gestuurd of ik deze bestelling kan annuleren. Waarna ik... Misschien voor jullie een aandachtspuntje, toen ik deze jas had besteld, zag ik dat deze niet gelijk leverbaar was.. ik had toen een mailtje gestuurd of ik deze bestelling kan annuleren. Waarna ik daarna niks meer heb gehoord en ik zelf ook niet meer aan heb gedacht kreeg ik vorige week opeens een verzendbevestiging.. dus ga ik deze retour sturen

M van der Heemst

Het duurde lang (5 weken) voordat ik mijn product kreeg, maar de kwaliteit van het product was goed. De vraag ter beoordeling van Werkschoenenland kwam al de dag na levering

Kees Vijverberg

Werksokken besteld, dit duurde even maar ik werd goed op de hoogte gehouden van de status

Foong Chiao Ngo-Leong

Hele fijne ervaring, enthousiast medewerker, vriendelijke en goede service, snelle levering, duidelijke berichtgeving over bestelling en leverdatum, schoenen in perfecte en nieuwe staat geleverd.... Hele fijne ervaring, enthousiast medewerker, vriendelijke en goede service, snelle levering, duidelijke berichtgeving over bestelling en leverdatum, schoenen in perfecte en nieuwe staat geleverd. Echt een aanrader!

Wouter Ruikes

Trage levering en bestelde product niet leverbaar.

Gerard Vink

Goede service en een snelle levering