Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

J. Hinke

Klantvriendelijk, goede uitleg over het product.

H GROENEVELD

Wat geleverd word is super goed . alleen de afspraak bij aan koop was 6 a 8 weken daar door hebben we gekocht thuis stond op de bon levertijd 2-3-4- maanden dat is niet correct is dit verkoop... Wat geleverd word is super goed . alleen de afspraak bij aan koop was 6 a 8 weken daar door hebben we gekocht thuis stond op de bon levertijd 2-3-4- maanden dat is niet correct is dit verkoop techniek bang dat de klant dan niet koopt je vertrouwd op de afspraak van de verkoper .en als dan nog eens belt wordt gezegd dat ook wel nog later kan wand de feestdagen zitten er tussen dan wordt je boos dat was niet de afspraak wij hebben nu 12 weken op onze stoel gewacht dat valt tegen zeg dan eerlijk het kan ook wel 3-4-5 maanden worden je rekent op de afspraak van de verkoper wij hopen op begrip

Wij zijn tevreden over de service en aflevering door Weber

Fam J Pieper

Eerste keer een bank gekocht , maar echt top service en uiterst vriendelijke personeel en vooral ook de vriendelijke bezorgers !! Echt top !!

O. Marsman

Zeer vriendelijk en goed ontvangen informatie

Janita Dekker

Zeer positieve ervaring met deze woonwinkel. Erg prettig geholpen tijdens het uitzoeken van een bankstel. Persoonlijke en erg vriendelijke benadering door verkoper Johan. Verwachtte levertijd was 12... Zeer positieve ervaring met deze woonwinkel. Erg prettig geholpen tijdens het uitzoeken van een bankstel. Persoonlijke en erg vriendelijke benadering door verkoper Johan. Verwachtte levertijd was 12 weken, maar kreeg gratis 2 leenbanken bezorgd door 2 erg vriendelijke en spontane medewerkers/bezorgers. Na 7 weken al een berichtje dat mijn eigen bank geleverd kon worden. Leenbanken opgehaald door dezelfde prettige bezorgers en mijn eigen bank keurig in de woonkamer neergezet. Bezorgers namen zelfs nog een leuk bloemstukje mee! Wat een geweldige service!

Bianca Jansen

Zeer goed bedrijf dat de gemaakte afspraken na komt,en service bied.
Zeer goed bedrijf dat de gemaakte afspraken na komt,en service bied.
En super bezorgers die echt veel moeite doen om de bank op zijn plek te krijgen,omdat de bank bijna niet naar binnen kon ,echt alles er aan gedaan om het toch te doen lukken.